• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Plus, med SDR så är den trots allt tegimenterad på det coolaste sättet på det mest utsatta området! :) Min U1 SDR har inte några märken sedan 2013 så med den ytfinishen+hårdheten på stålet hjälper ändå en hel del. Vet dock inte hur förra ägaren/ägarna har skött den men det är rätt ovanligt att ha en 7 år repfri klocka oavsett.

Kan Sinn vid service ta bort repor på boetten under service förresten? Utan att det skulle synas alltså.
Läste på Sinns hemsida häromdagen och vill minnas att Tegimenterade ytor inte gick att fixa tyvärr.

Letade lite udda Sinn och snubblade över den här. Limiterade till 50ex vad jag förstår. Kanske varit uppe i tråden tidigare, men jag tyckte den var rätt frän, och dessutom till salu för 1799€.
Screenshot_20201215-205022.jpg

Plus, med SDR så är den trots allt tegimenterad på det coolaste sättet på det mest utsatta området! :) Min U1 SDR har inte några märken sedan 2013 så med den ytfinishen+hårdheten på stålet hjälper ändå en hel del. Vet dock inte hur förra ägaren/ägarna har skött den men det är rätt ovanligt att ha en 7 år repfri klocka oavsett.

Kan Sinn vid service ta bort repor på boetten under service förresten? Utan att det skulle synas alltså.

I prislistan jag lade en länk till i inlägget innan, så nämns det som "reconditioning : Tegimented bracelet" "Not possible".
Gäller även annat tegimenterat.
Svarta armband verkar också vara svårt, de har inget fast pris på det.

Aha, satt och försökte lista ut om du menade Tegimenterad eller inte🤔. Gick bom på den 😉 Då kanske det finns hopp att de kan få till den om du skulle vilja.

Är väl den lilla fördel man har av att inte ha tegimenterat med andra ord ;) Om man lyckas repa dvs.. Absolut coolare med heltegimenterat men nu i efterhand är jag mycket nöjd ändå med att nöja mig med SDR på U1. :)

Jag har tre SINN 103 så jag tror inte du avlider med 2 st 857 😂
Vi vill se bilder på den på armen (och den bruna när du får hem den)
Det är så himla skönt att hänga här i tråden där man knuffas åt rätt håll när man velar 😁 Men nä, får lägga pengen på sambo och ungarna så här i juletider 😉
Hoppas iaf nån här klipper den så vi får se den i tråden.

Måste ju bara tipsa om en kul tråd jag snubblade över;

Tillbaka
Topp