Finns risk att det blir: 240€+(50€)x2 för frakten = 340€. Om du vill ha tillbaka den också tänkte jag.Absolut överkomligt även för UX, om jag läst prislistan korrekt?
240€+50€ för frakten.
Blir väl dags om några år när batteriet börjar svika.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns risk att det blir: 240€+(50€)x2 för frakten = 340€. Om du vill ha tillbaka den också tänkte jag.Absolut överkomligt även för UX, om jag läst prislistan korrekt?
240€+50€ för frakten.
Blir väl dags om några år när batteriet börjar svika.
Grattis!Fasen, nu har jag en kvartett Sinnkronografer. Kul!
Riktigt snygga kronografer också!Fasen, nu har jag en kvartett Sinnkronografer. Kul!
Fasen, nu har jag en kvartett Sinnkronografer. Kul!
Ruggigt bra, vad har du för mått på handleden?Den här är, i mitt tycke, fantastiskt bra!
Ish 18 cm, tackRuggigt bra, vad har du för mått på handleden?
Funderar på ditt tips om länk med PCL till Type IV. Undrar vad en sådan går på?Tveksamt om någon mer har en likadan fyrklöver Riktigt bra spridning utseendemässigt
Funderar på ditt tips om länk med PCL till Type IV. Undrar vad en sådan går på?
Alt ett diskret läder. Fullkomligt obärbar på Natot. För stelt. Lädret som också är med har röda sömmar. Tycker inte det passar till en Military.
Den där är så röd att min mobil gick sönderIdag kom äntligen den svarta claspen till silikonet och jag kunde julpynta som @TerryTee - fast i lite mindre mått...
Hittade det här i mina gömmor. Räcker gott tills jag pratat med Sinn/ErikssonsNu minns jag inte exakt så ta det med en nypa salt, men ca 2,5-3´ för H-länken. Tror iofs att ett vanligt premium-nato i grönt eller grått skulle vara snyggt. Tycker att det passar bättre med nato än zulu till den boetten.
Du kör en Björn Borg idag?Dagens dubbel!
Japp, har ingen winder...Du kör en Björn Borg idag?
Alltså en dubbelfattning, en på högern och en på vänstern.
Tänker att den där gröna är rätt svår att få tag i?Fasen, nu har jag en kvartett Sinnkronografer. Kul!
Det där paret är svårslaget.Dagens dubbel!
Ohhh, snyggt!Idag kom äntligen den svarta claspen till silikonet och jag kunde julpynta som @TerryTee - fast i lite mindre mått...
Ganska, men inte omöjligt. Det är ingen 1/1 editionTänker att den där gröna är rätt svår att få tag i?
Mkt bra! Den gröna 356’an är skön, hur gammal är den?Fasen, nu har jag en kvartett Sinnkronografer. Kul!
Ganska, men inte omöjligt. Det är ingen 1/1 edition
Mkt bra! Den gröna 356’an är skön, hur gammal är den?
Har för mig det står 2016 på certet...Used Sinn watch .freeger limited to 200 automatic green Dial calendar function Chronograph rubber / SS [430] 356 watch ($2,189) for sale - Timepeaks
Used Sinn watch .freeger limited to 200 automatic green Dial calendar function Chronograph rubber / SS [430] 356 watch ($2,189) for sale - TimepeaksAuction start from €1800timepeaks.com
ååååå... Har du köpt hund?Finaly!
Lilla vofsingen!Finaly!
Roligt! Då kanske den är framme innan jul då.ohhhhh...
The international shipment has been processed in the parcel center of origin
December, 19 2020 11:12 Lokal tid | Obertshausen, Germany
Måste säga att er lilla tax är verkligen bedårande.Finaly!