Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste den, väldigt underhållandeMåste ju bara tipsa om en kul tråd jag snubblade över;
Frös ned min Sinn
Förra veckan frös john b ned sin Sea Dweller. Coolt. Men i helvetet att min döds beater från Sinn ska vara sämre! Den är ju trycktät till ytterligare 560m! Bilder! Förre. Ett glas vatten, måste ju fixa biffen. Ut ur frysen. Nyvaken och omtöcknad, hade nästan glömt bort att jag stoppad in...klocksnack.se
Väldigt kul när rena frysfebern drabbade alla!Läste den, väldigt underhållandena
Tycker du borde sänka ner UX:en till 5000 meter och testaB
Väldigt kul när rena frysfebern drabbade alla!
Men frysa in kanskeTycker du borde sänka ner UX:en till 5000 meter och testa
Var skall du ens hitta det djupet i närheten av riket? Det blir till att åka lååååååångt bort ut på havet först. Orka borka......Tycker du borde sänka ner UX:en till 5000 meter och testa
Min har specen "Any reachable depth". Var hittar jag det ?Var skall du ens hitta det djupet i närheten av riket? Det blir till att åka lååååååångt bort ut på havet först. Orka borka......
Vad finns i paketet? Hur länge ska vi vänta?På väg att hämta paket
Tips, byt tråd...tror det stavas gui.....Vad finns i paketet? Hur länge ska vi vänta?
Jamen det var i den här tråden han annonserade paket hämtning, kom inte och säg att vi har en förrädare i trådenTips, byt tråd...tror det stavas gui.....
Offra dig vetja så vi får se lite fina bilderMärkligt att @Björklund s 356a inte blir såld! Den är grymt fin.
Nä fan nu får det vara bra. Kan inte ha två av varje oxå!Offra dig vetja så vi får se lite fina bilder
Varför inte? Jag har tre 103.or går alldeles utmärkt.Nä fan nu får det vara bra. Kan inte ha två av varje oxå!
Hoppas tomten inte är en förrädareNi ska nog få nya bilder när tomten kommer nästa vecka!
Kantboll på om den inte skulle kunna visas upp här med.Jamen det var i den här tråden han annonserade paket hämtning, kom inte och säg att vi har en förrädare i tråden
Nja.. det där lät som en nödförklaring.. du får plikta med att köpa en 105.a före julKantboll på om den inte skulle kunna visas upp här med.
Det är ju ändå ett företag som herr Sinn ägde ett bra tag
HahaNja.. det där lät som en nödförklaring.. du får plikta med att köpa en 105.a före jul
Stiligt! Måste skaffa mig ett liknande.-En till
Stiligt! Måste skaffa mig ett liknande.
Helmut Sinn Dokuportrait- Die Zeitmaschine - Trailer - YouTubeSkulle gärna se dokumentären om Helmut Sinn.
Någon som vet var den kan hittas?
Måste man välja nu helt plötsligt!?-Klocka? Band? Eller jacka?
Tack men det där är väl "bara" trailern?
Jo men det stod vilka som gjort den, kontakta domTack men det där är väl "bara" trailern?
Det finns väl en längre film?