Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej,Synd bara att jag inte kan nyttja radiofunktionen. Vad kan en sådan pjäs kosta?
Har också funderat på varför 356 är svårsålda. Även Remofflans fick prisdumpas. Tycker den är grym men tyvärr för liten för mig.Såg att en 356 ligger ute till försäljning, måste säga att det är ett bra pris med tanke på finelink . Undrar varför den inte är såld redan??? Hade jag inte redan haft en så hade jag köpt!
Har en annan klocka med lika proportioner och storlek. Helt rätt för mig och min 175mm handled iaf.Har också funderat på varför 356 är svårsålda. Även Remofflans fick prisdumpas. Tycker den är grym men tyvärr för liten för mig.
Ja visst är det märkligt?! När jag köpte min 356 var den dyrare än 103an, nu är det tvärtom! Funderar allvarligt på att köpa den, bara för att det är en synd och skam att den går så billigt! Men jag hoppas att någon ny sinnist kan födas!Har också funderat på varför 356 är svårsålda. Även Remofflans fick prisdumpas. Tycker den är grym men tyvärr för liten för mig.
Som ny har väl 356 ett högre listpris än 103?Ja visst är det märkligt?! När jag köpte min 356 var den dyrare än 103an, nu är det tvärtom! Funderar allvarligt på att köpa den, bara för att det är en synd och skam att den går så billigt! Men jag hoppas att någon ny sinnist kan födas!
Nä, men det skiljer 40E, så i princip samma nyprisSom ny har väl 356 ett högre listpris än 103?
Det är alltid lätt att vara nykär i nya klockor.
- Men herregud vad UX levererar.
Läsbarheten på den är helt enkelt fantastisk. Så på ålderns höst vet jag vilken som kommer sitta på armen.
Har du funderat på läsglasögon?
Ot, men försök få en optiker tid nu....inte här iaf! Jag behöver nya linser, får snällt vänta....Har du funderat på läsglasögon?
Sedan länge och även terminalglasögon!
Har klarat mig hittills men det kanske börjar bli dax närmaste årenOt, men försök få en optiker tid nu....inte här iaf! Jag behöver nya linser, får snällt vänta....
Mitt synfel är nog likadant som för 15 år sedan. Det jag märkt de senaste åren är att mitt mörkerseendet blivit betydligt sämre.Har klarat mig hittills men det kanske börjar bli dax närmaste åren
slitsamt att försöka inse att man inte är 25 längre, börjar så smått märka att mörkerseendet försämratsMitt synfel är nog likadant som för 15 år sedan. Det jag märkt de senaste åren är att mitt mörkerseendet blivit betydligt sämre.
Ha Ha.. Hellyse på mössan
Det här är bra grejer!
Pannlampa är magiskt!Ha Ha.. Hellyse på mössan
Ska köpa en sån till grillen nu på vinternPannlampa är magiskt!
Snygg! Får man fråga vilken modell det är?en lite 103.a på kvällskvisten
Ja det får man frågaSnygg! Får man fråga vilken modell det är?
Nej nej nej, Du ska väl ha en Bund??Borde skaffa en sinn kronograf till så det blir 5 jämt
Istället för en klocka till?Nej nej nej, Du ska väl ha en Bund??
Heuer BundeswehrIstället för en klocka till?
Naturligtvis, en god idé blev lite orolig där, trodde du menade ett sånt där bund bandHeuer Bundeswehr
Måste kika på den där så fort coronan tagit en pausHeuer Bundeswehr