Du får köpa en till 158 om du vill?Borde skaffa en sinn kronograf till så det blir 5 jämt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får köpa en till 158 om du vill?Borde skaffa en sinn kronograf till så det blir 5 jämt
Eller så skaffar du fyra Sinn-dykareBorde skaffa en sinn kronograf till så det blir 5 jämt
Do it!Alla grymma bilder och modellvariationerna får mig att vilja byta klocka idag och bidra med en bild...
två handleder?Jag överväger att ta på mig 104an, men EZM blir så lessen..... :-(
Precis så, det är så mörkt och kallt i lådan.Jag överväger att ta på mig 104an, men EZM blir så lessen..... :-(
Inget som stör migLäser på andra klockforum på nätet och där utrycks stor ängslan och förstärkning att UX sekundvisare "studsar" i oljan.
Tydligen är detta ett problem och t o m en dealbreaker för några.
Att klaga på Sekundvisaren "studsar" är lite som att klaga på en Boxermotors karaktär.*
Ja, den gör så, det är inte en "bug" det är en feature
*Boxermotorer har lite egenheter för sig vad gäller vibrationer och smällande/vibrerande.....Vi kan väl säga att de vibrerar, på ett bra sätt.
By the light of SINN! Thou shall not pass!!! Sorry, för mycket LoR i helgen....
Jag förstår dig. Det tar länge tid att välja klocka än det tar för en dam att måla sigSnacka om att man sitter med ett I-landsproblem! 6 underbara klockor att välja mellan, å jag har mage att tycka att det är lite jobbit!
Näää du ska inte sälja din..Du får köpa en till 158 om du vill?
1. Levereras den med skyddsplasten på?Bästa Sinnister,
Med nästa leverans som kommer om ett par dagar kommer vi erhålla vår absolut sista 103 Sa G som är osåld.
Tack för inlägget av bilden;-) Men självklart med massor av skyddsplast på, inte minst på glaset.1. Levereras den med skyddsplasten på?
2. Du glömde infoga en bild.
Men vaf.... en miniatyr bild, tänk på att det finns gamlingar med dålig syn i tråden Infoga en större bild..@Homeoffice
Ingen fara, blev bara lite nyfiken, klockan ser läcker ut..HEHE, sorry