• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Såhär stora bilder vill vi gamlingar ha 😃

IMG_1603stor.JPG

Saknar den här kompisen. Garantiärende.. händer även den bästa.
Även min U50 är på garantiärende hos Sinn. Varit där i 5v nu. Först problemet med att den stannade, men det löste Erikson som tur var, men den gick också +20 spd så den fick åka iväg. Man undrar ju hur den kunde lämna fabriken på det viset, och man undrar även hur det kan ta så lång tid för dem att rucka den. Tyvärr under all kritik, tycker jag.

Även min U50 är på garantiärende hos Sinn. Varit där i 5v nu. Först problemet med att den stannade, men det löste Erikson som tur var, men den gick också +20 spd så den fick åka iväg. Man undrar ju hur den kunde lämna fabriken på det viset, och man undrar även hur det kan ta så lång tid för dem att rucka den. Tyvärr under all kritik, tycker jag.

Det var som fan. 5v!? Inte fått någon preliminär uppgift på hur lång tid det ska ta?

Tillbaka
Topp