Såhär stora bilder vill vi gamlingar haHEHE, sorry
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såhär stora bilder vill vi gamlingar haHEHE, sorry
Du har nog rätt, provade annat band idag så nu känns det bättre igenNäää du ska inte sälja din..
Testa ett sånt här band, jag tycker det är toppen på den klockan.Du har nog rätt, provade annat band idag så nu känns det bättre igen
Skit i färgen! Vilken känsla i den kombon!!!Vassego, inte så färgkoordinerat men mysigt som f*n
Även min U50 är på garantiärende hos Sinn. Varit där i 5v nu. Först problemet med att den stannade, men det löste Erikson som tur var, men den gick också +20 spd så den fick åka iväg. Man undrar ju hur den kunde lämna fabriken på det viset, och man undrar även hur det kan ta så lång tid för dem att rucka den. Tyvärr under all kritik, tycker jag.Saknar den här kompisen. Garantiärende.. händer även den bästa.
Wow.. det där blev toppen snyggtVassego, inte så färgkoordinerat men mysigt som f*n
JA JA öppna den j...ä lådan så vi får se
Man måste ju bygga upp spänningen lite!JA JA öppna den j...ä lådan så vi får se
Det behövs inte, är född sjukligt nyfiken när det gäller klockor öppna nuuuuuMan måste ju bygga upp spänningen lite!
Det behövs inte, är född sjukligt nyfiken när det gäller klockor öppna nuuuuu
Helt rätt!Man måste ju bygga upp spänningen lite!
Så länge kan jag själv inte väntaHelt rätt!
Vänta tills imorgon med bilder!
CD indikerar väl på lite ålderVA?? jag har aldrig fått någon CD skiva med mina sinnar... Å du.. Lyssna inte @Dr.D
Bra att ha som coaster ...VA?? jag har aldrig fått någon CD skiva med mina sinnar... Å du.. Lyssna inte @Dr.D
hur ska man med hjälp av en mickro bild kunna avgöra on det är cd, dvd eller något annat ?CD indikerar väl på lite ålder
Man skaffar glasögon!hur ska man med hjälp av en mickro bild kunna avgöra on det är cd, dvd eller något annat ?
Ny börjar den avslöjas lite . Gissningar?Man skaffar glasögon!
Ny börjar den avslöjas lite . Gissningar?
En U eller UX!Ny börjar den avslöjas lite . Gissningar?
Radiostyrd docka som liknar helmut sinn ?Ny börjar den avslöjas lite . Gissningar?
De kommer inte med cd skivor ....en till 857!
Det måste vara något elektroniskt eller en grymt komplicerad klockaDe kommer inte med cd skivor ....
Även min U50 är på garantiärende hos Sinn. Varit där i 5v nu. Först problemet med att den stannade, men det löste Erikson som tur var, men den gick också +20 spd så den fick åka iväg. Man undrar ju hur den kunde lämna fabriken på det viset, och man undrar även hur det kan ta så lång tid för dem att rucka den. Tyvärr under all kritik, tycker jag.
Håll ut ni får en cd skiva i paketetDet var som fan. 5v!? Inte fått någon preliminär uppgift på hur lång tid det ska ta?
De kommer inte med cd skivor ....
Det måste vara något elektroniskt eller en grymt komplicerad klocka
Frankfurt Financial District Watch ???????
ÖPPNA NUUUU
Är det en 657?
Hmmm.. hittar ingen klocka med rund ring mitt i triangeln på sinns hemsida.. måste vara något special.