Haha det kanske är en Tag Heuer!Hmmm.. hittar ingen klocka med rund ring mitt i triangeln på sinns hemsida.. måste vara något special.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha det kanske är en Tag Heuer!Hmmm.. hittar ingen klocka med rund ring mitt i triangeln på sinns hemsida.. måste vara något special.
NÄÄÄ tror du?Haha det kanske är en Tag Heuer!
Inte riktigt, men ringen har funnits i två versionen och det är bara den nyare varianten som finns med på Sinn’s hemsida.Hmmm.. hittar ingen klocka med rund ring mitt i triangeln på sinns hemsida.. måste vara något special.
Nu tar mitt batteri slut.Inte riktigt, men ringen har funnits i två versionen och det är bara den nyare varianten som finns med på Sinn’s hemsida.
809 ??Inte riktigt, men ringen har funnits i två versionen och det är bara den nyare varianten som finns med på Sinn’s hemsida.
Härligt!Ok då ...
Glöm det då har han sålt denNu tar mitt batteri slut.
Tack för fantastisk "show".
Ska bli kul att se vad du köpt imorgon bitti.
Du hade ju bara en siffra fel .Nu tar mitt batteri slut.
Tack för fantastisk "show".
Ska bli kul att se vad du köpt imorgon bitti.
Jäkligt snygg. Stort grattisOk då ...
Det är väl en 657:a?Du hade ju bara en siffra fel .
Tack! Den hade varit perfekt om den kom tegimenterat som 857, men annars tycker jag verkligen 41 mm passar mycket bättre än 43, åtminstone på min handled.Jäkligt snygg. Stort grattis
Men vad är cd till ????
Stämmer.Det är väl en 657:a?
Ha!Stämmer.
Kolla kollaÄr det en 657?
4-6v sa de, men så var det ju över jul och nyår...Det var som fan. 5v!? Inte fått någon preliminär uppgift på hur lång tid det ska ta?
Tycker det är riktigt synd att 656 och 657 inte finns kvar.Tack! Den hade varit perfekt om den kom tegimenterat som 857, men annars tycker jag verkligen 41 mm passar mycket bättre än 43, åtminstone på min handled.
Jag får leverera imorgon!
Tycker det är riktigt synd att 656 och 657 inte finns kvar.
Tycker det är riktigt synd att 656 och 657 inte finns kvar.
Enda minus jag kan hitta nu är att man måste vara under 40 för att kunna läsa datumet .... Eller kanske är det en fördel, ingen anledning att ens försöka ställa in det .
Jag med, men de går ju att fä tag i. Funkar bra på sinn’s standardläder med!
Jag känner likadant om bl.a. 556A. Den hade varit helt perfekt om den inte hade haft den där pyttelilla datumrutan som ändå inte går att avläsa.Enda minus jag kan hitta nu är att man måste vara under 40 för att kunna läsa datumet .... Eller kanske är det en fördel, ingen anledning att ens försöka ställa in det .
Det kan nog ha med dimensioner att göra. Själv gillar jag 38 som storlek men inte 1,6 cm höjdHar också funderat på varför 356 är svårsålda. Även Remofflans fick prisdumpas. Tycker den är grym men tyvärr för liten för mig.
Hörru du! 1,55 cm om jag får be!Det kan nog ha med dimensioner att göra. Själv gillar jag 38 som storlek men inte 1,6 cm höjd
Det kan nog ha med dimensioner att göra. Själv gillar jag 38 som storlek men inte 1,6 cm höjd
Och 38,5mm.Hörru du! 1,55 cm om jag får be!
Hörru du! 1,55 cm om jag får be!
Och en 657 på C24Det finns en köpes-annons för en 356 från december som fortfarande verkar vara aktuell.
Konstiga prioriteringarSinn Fliegeruhr Automatik Herrenuhr 41mm säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 14 579 kr
Sinn 656 / 657 Annons: 14 579 kr Sinn Fliegeruhr Automatik Herrenuhr 41mm, Referensnummer 657; Stål; Automatisk; Skick Bra; År 2009; Klocka med originallåda; Klocka med owww.chrono24.se
Min klockbudget är dock stängd ett tag.
Börjat 2021 med ny tvättmaskin och torktumlare + ny varmvattenberedare..
Jag vet, konstigt val eller hur?
Är 356 lika behaglig som min nästan identiska d=38,4 / h=15,2 av annat märke så säger jag . Utformningen av bandhorn, glasring, boettlock mm har stor betydelse. Kan även finnas fördelar med en klocka med dessa proportioner om man vanligtvis besväras av skav från krona och bandhorn.Det finns en köpes-annons för en 356 från december som fortfarande verkar vara aktuell.