Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänkte mer på bullhead-klockor.Supersmart ju!
Att ingen kommit på det tidigare
OT: blir så konstiga infästningar med kronan 12 eller 6. Samt att bandet är utskuret för att få plats med kronan. Svårt att ha något annat än originalband. Bilder: Jaeger-LeCoultre Kingsman Knife Watch och Omega Seamaster Bullhead.Finns ju klockor som har kronan kl 12. Borde vara det optimala för att passa oavsett vilken arm man bär uret på?
Sant. Svaret är kanske att inget är optimalt. Om man klockan på vänster arm lär destro vara bäst?OT: blir så konstiga infästningar med kronan 12 eller 6. Samt att bandet är utskuret för att få plats med kronan. Svårt att ha något annat än originalband. Bilder: Jaeger-LeCoultre Kingsman Knife Watch och Omega Seamaster Bullhead.
Vilken/vilka modeller är du intresserad av?Då kanske man ska senare lägga morgondagens besök och vänta till november
Voao!!
Min blygsamma trippel, kronograf jakt är igång....
Fick ju med två, gröna och vita.@Dr. D Jag får en känsla att vi snart får se lite bandalternativ till UX? Lite olika gummi kanske? ....Ja när kommer dom... Kommer dom snart
Inte helt blygsam! Fina klockor. Är det orangea detaljer på U1:an, eller luras mitt öga?
Min blygsamma trippel, kronograf jakt är igång....
Orange stämmer bra det, U1 Tempus, The Hour Glass versionen...250 exInte helt blygsam! Fina klockor. Är det orangea detaljer på U1:an, eller luras mitt öga?
Exclusíf!Orange stämmer bra det, U1 Tempus, The Hour Glass versionen...250 ex
Martin vet vilken, kommer på måndag em (sent)Vilken/vilka modeller är du intresserad av?
Det är så klart väldigt praktiskt med tegimentering men jag gillar inte riktigt den mörka nyans materialet får precis som titan som också brukar vara lite mörkare och nästa se smutsigt ut på något sätt.Om ngn funderar på tegimenterad eller inte så kanske det kan vara bra att även se skillnaden mellan den matta rostfria ytan och den som är just tegimenterad(T).
T upplever jag som lite mattare och en aning gulare.
Inget du kanske tänker på men när de ligger bredvid varann så syns skillnaden.
Som ett prisexempel kostar en ny UX med T 4000:- extra.
Är det verkligen värt det?
Jag är galet förtjust i kulören på T men vet inte om jag skulle betala + 4'.
Vad tycker ni?
Äh vi kör väl en survey?
Ja= tumme upp
Nej= sur gubbe
756=tegimenterad.
Och jag tycker tvärtomDet är så klart väldigt praktiskt med tegimentering men jag gillar inte riktigt den mörka nyans materialet får precis som titan som också brukar vara lite mörkare och nästa se smutsigt ut på något sätt.
Om ngn funderar på tegimenterad eller inte så kanske det kan vara bra att även se skillnaden mellan den matta rostfria ytan och den som är just tegimenterad(T).
T upplever jag som lite mattare och en aning gulare.
Inget du kanske tänker på men när de ligger bredvid varann så syns skillnaden.
Som ett prisexempel kostar en ny UX med T 4000:- extra.
Är det verkligen värt det?
Jag är galet förtjust i kulören på T men vet inte om jag skulle betala + 4'.
Vad tycker ni?
Äh vi kör väl en survey?
Ja= tumme upp
Nej= sur gubbe
756=tegimenterad.
Grym är vad den är, EZM3!Jag är så jäkla nöjd med min ezm3.
för 2 månader sen ungefär gick jag gick in på Eriksons i Sumpan. Sen dess har den suttit på armen, dygnet runt
Sickna päron!Två gringos solbadar
Skön länk eller hurEn ut, ezm3, en in, 556i. Min andra 556i för i år...
Denna gång på länk, och det var ju faktiskt en riktigt lyckad combo.
Jag trodde B-Uhr var biljardklockan då pilen på urtavlan alltid pekar i rätt riktning. Men det kanske räknas som fusk med sådana hjälpmedel .Biljardklockan på