Högs sannolikt att det stämmer mera, mina spaningar är mest önsketänkandeEller så är spaningen som @Clark Kent gjorde att det är en GMT-vridring? Tavlan ser ju ut som en vit U200 annars...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Högs sannolikt att det stämmer mera, mina spaningar är mest önsketänkandeEller så är spaningen som @Clark Kent gjorde att det är en GMT-vridring? Tavlan ser ju ut som en vit U200 annars...
Vilken i 9 serien kan det då tänkas vara ? 956 eller?Jag tror förresten inte på en 903. De har historiskt aldrig presenterats på annat än präglade band. Det där ser för grovt ut för att passa till en 903.
Eller så är spaningen som @Clark Kent gjorde att det är en GMT-vridring? Tavlan ser ju ut som en vit U200 annars...
Vilken i 9 serien kan det då tänkas vara ? 956 eller?
Tål den vatten?
Jackan alltsåTål den vatten?
Har det inte "sagts" att det skulle komma något nytt och någon special utgåva. Specialutgåvorna brukar väl vara någon av de befintliga modellerna med annan färg på tavla eller siffror. 158 som kom senast var ju på ett sätt ny om än baserat på en tidigare modell. Om vi nu antar att 22mm bandet kan vara något "nytt/nyutgåva" vad gammalt finns som skulle kunna passa på ett 22 mm band?Den vita U200 hade ETA 2824-2. Motsvarande Sellita som har både datumvisning vid 6 och GMT blir SW330-1. Så jag gissar på att det är verket som sitter i
Det kan ju vara 903 fastän jag inte tror det Eller så behöver det inte vara en 9-serie överhuvudtaget. Tror inte att det är någon storsäljare där förutom just 903.
Knappt...Jackan alltså
Tackar! Självklart kommer slänga upp lite bilder här och på insta framöverHar ju helt missat att gratulera! Så ett rungande grattis Hur är känslan nu efter att det har gått några dagar?
Snyggt och stort grattis! Blir den på armen på jobbet? Följer en norsk polis på Instagram som har 756 på sig då och då i patrullbilen
Man kan ju göra så med Apple-produkter. För MacHeads spelar det ingen roll vad som släpps, de köper det ändå.Jag kanske skulle varit tydligare med att det var ett skämt
God morgen alle sammenGod morgon! Tid för tända ljus till morgonkaffet ️ 🕯
Tack för det! Jag vet inte om ni liksom jag dagligen funderar på vad nästa klockköp ska bli, vad samlingen behöver. Men sen kommer jag ibland på mig själv med att alltid ha 356:an på mig och undrar varför jag ska köpa fler, jag vill ju nästan alltid ha denna på mig ändå, trots att jag har ~10 andra att välja bland.
Fotnot: visst har det blivit lite svårare att citera inlägg? Tänker framförallt på multicitat och när man vill ta bort saker ur citeringen för att ta med det man vill svara på. Helt plötsligt är mitt svar inbakat i citatet utan möjlighet att skriva något nedanför. Eftersom det är rutor istället för kod nu kan man inte själv lösa det enkelt, det blir meckigt, helt enkelt. För övrigt upplever jag hela uppdateringen som att allt blivit mindre överskådligt. Att det får plats färre rader/text/information, vilket speciellt stör via mobil
Är det kupat glas eller är det jag som är nyvaken?God morgon! Tid för tända ljus till morgonkaffet ️ 🕯
Tack! jag håller med, är något speciellt med den för mig med.God morgen alle sammen
U2 har alltid hatt en spesiell dragning til meg. Veldig flott.
Det är som det står o beskrivning ”slightly domed”. Jag är svag för det hur är det på ux?Är det kupat glas eller är det jag som är nyvaken?
Otroligt fin modellPrøver meg på et bilde av 903 i dag også. Svært fornøyd med klokka
https://www.facebook.com/groups/142156986317222/Det är som det står o beskrivning ”slightly domed”. Jag är svag för det hur är det på ux?
Haha den är platt eller?
Plattare än så finns nog inte.Haha den är platt eller?
Svinsnyggt!Testar nya kläder idag på 556an. Mysigt med läder, även fast jag måste säga att länken är väldigt bra! Älskar den borstade looken.
Vi får se. Såg att det kom ut en ny 356 på K&S, förvisso med den 700 kr dyrare finelänken (i nypris), men rejält sliten klocka – för 20.000! När min som är fem månader med nypris på 20.700 inte blir såld för 15. Har fått skambud, men har sett att några tidigare 356 gått för 10-12 papp, dock i sämre skick, utan garanti och för en tid sedan. De kommer inte ut ofta.p.s
Om du låter 356 gå så kommer den spöka för dig i alla framtid!
d.s