• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Vänta nu, är det en gråhandlare då eller är de AD?
Gissar på det första.....'
1620392776057.png
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Jag är väl medveten om att jag inte tänker rationellt och att saker i regel alltid kan köpas online, men det här med att Care of Carl säljer Sinn störde mig mer än jag kunde tro. Blev nästan på dåligt humör.

Min bild av Sinn på den svenska marknaden (vilken säkert är fel men det är så jag upplever det) är att det är lite av entusiasternas märke. CoC som marknadsplats blir mellanmjölk.

Nåja, färdiggnällt för ikväll. Trevlig helg!
A88BAA57-8070-487A-AC42-BA0E4E4D6A8A.jpeg
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Jag är väl medveten om att jag inte tänker rationellt och att saker i regel alltid kan köpas online, men det här med att Care of Carl säljer Sinn störde mig mer än jag kunde tro. Blev nästan på dåligt humör.

Min bild av Sinn på den svenska marknaden (vilken säkert är fel men det är så jag upplever det) är att det är lite av entusiasternas märke. CoC som marknadsplats blir mellanmjölk.

Nåja, färdiggnällt för ikväll. Trevlig helg!
A88BAA57-8070-487A-AC42-BA0E4E4D6A8A.jpeg
Kan inte annat än hålla med!
 

engst

Cartier
Till skillnad från t.ex. skor och jackor har klockor visst inte ens fått en egen kategori hos Care of Carl. De får trängas bland näsdukar och hängslen under ”accessoarer” 😅
27DC9DB8-156E-41DD-B0DE-5733D89F0491.png
 
Topp