• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Okonomiyaki

Panerai
2-Faktor
Mycket negativitet i tråden. Klart CoC ska sälja en classic om de är återförsäljare. Det är inte alls konstigt.
Skulle jag köpa en klocka på Coc, nä det tror jag kanske inte.
Men samtidigt köper jag gärna en klocka på nätet. Från Tyskland, Sverige eller varsom faktiskt. Så om jag ändå köper klockor på nätet, spelar det då någon roll?
Jag känner likadant. Sinn var väl dessutom kontroversiella redan från början då de började sälja på postorder?

PS. Men ändå lite spännande med lite kontrovers i Sinn-tråden. Det har jag inte varit med om innan. 😇
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Och för lite klockor 😊
B98714CE-22B3-4E34-AB2F-716F0DF0E534.jpeg
 

Yoko

Panerai
2-Faktor
Mycket negativitet i tråden. Klart CoC ska sälja en classic om de är återförsäljare. Det är inte alls konstigt.
Skulle jag köpa en klocka på Coc, nä det tror jag kanske inte.
Men samtidigt köper jag gärna en klocka på nätet. Från Tyskland, Sverige eller varsom faktiskt. Så om jag ändå köper klockor på nätet, spelar det då någon roll?

Jag lugnar mig och håller med 😍 Det jag tycker är konstigt är att CoC alls blivit AD för Sinn? Men jag checkar nu ut men håller ett öga på vad ni håller på med i tråden😁
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Jag lugnar mig och håller med 😍 Det jag tycker är konstigt är att CoC alls blivit AD för Sinn? Men jag checkar nu ut men håller ett öga på vad ni håller på med i tråden😁
Tycker också det var konstigt. Men kanske att man söker en konkurrenssituation i Sverige eller så är man bara sjukt sugen på att sälja fler klockor.
Jag tror på exit-prylen. Dvs få upp omsättningen och sedan säljas. Men har såklart ingen fakta bakom påståendet
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Fick lov att prova en och gjorde ett spontanköp. Ska känna mig för i helgen men jag är ju van vid mindre klockor nuförtiden.
0F0300DF-9038-482D-9F6B-F4100AF6D85F.jpeg
Nämen! Härligt, grattis!
Jag har ju typ tänkt att jag ska sälja min till förmån för nåt nytt skojigt. Men så bär jag den plötsligt en månad i sträck utan tanke på att andra klockor ens existerar. Så den verkar bli kvar
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Nu är inte hemma vid stordatorn och enkelt fixar bild osv men ville kommentera att Sinn använt en kvinnlig modell som bär en U1 på instagram nyligen. Det tycker jag är kul och mycket bra! Kul att man liksom pitchar klockorna som unisex och kan tänka den omöjliga TANKEN att kvinnor eventuellt kan tänka sig vilja ha nåt annat än rosa krafs med diamanter.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Nämen! Härligt, grattis!
Jag har ju typ tänkt att jag ska sälja min till förmån för nåt nytt skojigt. Men så bär jag den plötsligt en månad i sträck utan tanke på att andra klockor ens existerar. Så den verkar bli kvar
Tack! Får se hur det känns efter helgen men so far so good.

Kul för dig och framförallt när nytändning uppstår för något du redan har 👍 :)

Edit och reflektion:
Något som slår mig är vilken fantastisk AR det är.
Ser nästan ut som att det inte är något glas. Sen för att vara 41mm så bärs den riktigt smidigt med sina 47mm lug to lug.
Att den är tunn gör inte saken sämre för komforten.
Så jag kan förstå @JoelD att förälskelsen återuppstod.
 
Senast ändrad:
Topp