• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Jag tänkte om någon tråden vet ifall man kan få tag på motsvarande Sinns svarta eller bruna originalläder från oem källan. Har för mig att dom haft både RIOS och diModel som leverantörer och även någon mer men minns inte. Så antingen tips på detta eller om någon har ett brunt original kalvskinn med vit söm liggandes (normal eller kort samt 20mm) så köper jag...
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
IMG_20220921_080544.jpg

God morgon i tråden, titta vad jag hittade i skåpet... 😍 Glömmer nästan bort den.
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Jag tänkte om någon tråden vet ifall man kan få tag på motsvarande Sinns svarta eller bruna originalläder från oem källan. Har för mig att dom haft både RIOS och diModel som leverantörer och även någon mer men minns inte. Så antingen tips på detta eller om någon har ett brunt original kalvskinn med vit söm liggandes (normal eller kort samt 20mm) så köper jag...
Rätt säkert på att det är Rios, brukar gå att hitta prisvärt på Amazon/ebay ibland.
 
Senast ändrad:

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Rätt säkert på att det är Rios, brukar gå att hitta prisvärt på Amazon/ebay ibland.
Ja, för RIOS är det ju lite av ett mysterium hur det är tänkt att skall köpa dom 😁. Jag har tidigare köpt från Amazon men det är ju rätt oklart om det är kopior eller äkta vara. För övrigt tror jag bara jag hittat dom i lite större mängd på Uhren-band center. Möjligtvis världens sämsta webbplats. Eftersom dessa är så dåliga blir det så svårt att riktigt veta vad för modell man skall ha. Men men... vem sade att det skulle vara lätt 🙂
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Ja, för RIOS är det ju lite av ett mysterium hur det är tänkt att skall köpa dom 😁. Jag har tidigare köpt från Amazon men det är ju rätt oklart om det är kopior eller äkta vara. För övrigt tror jag bara jag hittat dom i lite större mängd på Uhren-band center. Möjligtvis världens sämsta webbplats. Eftersom dessa är så dåliga blir det så svårt att riktigt veta vad för modell man skall ha. Men men... vem sade att det skulle vara lätt 🙂
Finns här också;


Bättre hemsida än Uhren band center :)
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Glömmer dock alltid rabattkoden 🙄
@Laddsladd hade koll;
Suvveränt! Tackar!

Någon som dessutom vet ifall någon av deras modeller motsvarar de svarta/bruna som kommer med 556 o 104an?
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Ett tips till er som kan läsa på uhrforum.de


Han begär 1800Euro och det är förhandlingsbart, med ett kvitto på service från i år, det är ett riktigt bra pris. Om man nu letar en sådan....
 
Topp