Snygga! Speciellt rancheron till vänster med broad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga! Speciellt rancheron till vänster med broad
Var det originalglas med loggan?Denna 2996 sålde jag dock för betydligt mer men det är ju skillnad på skick och skick
JappVar det originalglas med loggan?
Jag hade några bud på min när den låg på Tradera. Jag tror jag hade ett på precis under 10 men hade lagt ett högre reservationspris. Det var från polacken som hade en hel del negativa omdömen - framförallt på utebliven betalning.
Kan du visa några bilder på din? Har för mig att den var mer lik min första jag postade i skick och borde isåfall varit väldigt bra att få bud på närmare 10k för den.Jag hade några bud på min när den låg på Tradera. Jag tror jag hade ett på precis under 10 men hade lagt ett högre reservationspris. Det var från polacken som hade en hel del negativa omdömen - framförallt på utebliven betalning.
Kommer snart.Kan du visa några bilder på din? Har för mig att den var mer lik min första jag postade i skick och borde isåfall varit väldigt bra att få bud på närmare 10k för den.
Lite smuts 1-4. Men låter detta vara orört.Kommer snart.
överlag väldigt bra skick på case, visare samt på tavla.Denna 2996 sålde jag dock för betydligt mer men det är ju skillnad på skick och skick
Lite smuts 1-4. Men låter detta vara orört
Jag fick iväg dåliga bilder. Den var dock nyservad av Mollstedt i Karlstad med underlag. Gav 6300 för den.överlag väldigt bra skick på case, visare samt på tavla.
skulle sålt den för strax under 10 alla dagar i veckan, i min värld är den inte värd mer än 5-6k mtp skicket.Jag fick iväg dåliga bilder. Den var dock nyservad av Mollstedt i Karlstad med underlag. Gav 6300 för den.
Låter rimligt. Får se vad man kan få ut av den men räknar inte med mer än 6kskulle sålt den för strax under 10 alla dagar i veckan, i min värld är den inte värd mer än 5-6k mtp skicket.
Jag vet. Men jag kör den som en vardagsklocka - det är fint att ha en sådan. Några tusen hit eller dit spelar ingen roll. Jag är född 1958 så det känns fint. Egentligen vill jag inte sälja klockor men byter gärna klockor. Dessa två är byten. Den vänstra har jag gett 50 för och den högra 100. Båda med ett inbyte. Mitt totala pris med bytet alltså. Och på KS.skulle sålt den för strax under 10 alla dagar i veckan, i min värld är den inte värd mer än 5-6k mtp skicket.
Lägg ut den på Tradera med reservationspris och se upp för polacken som har en tendens att inte betala. Eller sälj den till migLåter rimligt. Får se vad man kan få ut av den men räknar inte med mer än 6k
Vem är denna polack, följer inte aktiviteten på TraderaLägg ut den på Tradera med reservationspris och se upp för polacken som har en tendens att inte betala. Eller sälj den till mig
Jag ska kolla om jag hittar polacken.Vem är denna polack, följer inte aktiviteten på Tradera
Skackat Pm
Alias: ninabras.Jag ska kolla om jag hittar polacken.
Det går inte att blocka budgivare?Alias: ninabras.
Det är Tradera som låter denna vara kvar. Ninabras kommer garanterat buda på din klocka. Mvh /PeterDet går inte att blocka budgivare?
Har jag gjort det? Det är tavlan. Det står Seamaster på tavlan istället för Ranchero. Det är exakt en likadan klocka men resten tillhör historien. Den svenska marknaden tog inte till sig Ranchero märkningen osv. Mvh /PFår jag fråga, varför du kallar Omega ref 2996 med urverk kal 284 Seachero?
Frågan var nog riktad mot mig, men det stämmer som du sägerHar jag gjort det? Det är tavlan. Det står Seamaster på tavlan istället för Ranchero. Det är exakt en likadan klocka men resten tillhör historien. Den svenska marknaden tog inte till sig Ranchero märkningen osv. Mvh /P
Har jag gjort det? Det är tavlan. Det står Seamaster på tavlan istället för Ranchero. Det är exakt en likadan klocka men resten tillhör historien. Den svenska marknaden tog inte till sig Ranchero märkningen osv. Mvh /P
Problemet för Omega var att den Svenska marknaden inte accepterade märkningen Ranchero. Omega var tvingade att levera tavlor med Seamaster märkning. Omega var mycket stort i Sverige på 50-talet. Jag kan tänka mig att det finns en del Ranchero tavlor liggandes hos urmakare i Sverige utan att de vet om det.Namnet var inte populärt i ref 2996, cal 284, eller kanske i Ranchero ref 2990, cal 267 ?
Problemet för Omega var att den Svenska marknaden inte accepterade märkningen Ranchero. Omega var tvingade att levera tavlor med Seamaster märkning. Omega var mycket stort i Sverige på 50-talet. Jag kan tänka mig att det finns en del Ranchero tavlor liggandes hos urmakare i Sverige utan att de vet om det.
Så fina klockor. Rancheron på stålband - hur hittar man en sådan? - billigt️Ranchero-namnet var inte populärt i ref-modellen 2996, cal 284, eller i den ursprungliga Ranchero 2990- 1, cal 267? Jag har en Seamaster 2990- 1, cal 267 och en andra Ranchero 2990- 1, cal 267 och denna Seamaster är en Seanchero för mig. Det finns också en Seamaster med två referenser 2990- 1/2996- 1, cal 267 och det är också en Seachero för mig.
Så fina klockor. Rancheron på stålband - hur hittar man en sådan? - billigt️
Det är svårt att hitta en original Ranchero, och det är nästan omöjligt att hitta en billigt.
Det är svårt att hitta en original Ranchero, och det är nästan omöjligt att hitta en billigt.
Så är det. Vi har några.Det är svårt att hitta en original Ranchero, och det är nästan omöjligt att hitta en billigt.
Nu blev jag bara så taggad när jag plockade fram min Ranchero. Stannar här for ever.Så är det. Vi har några.