D
Deleted member 1265
Guest
1 pepsi.
Fungerar mediokert som substitut för klockan!
Fungerar mediokert som substitut för klockan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skysst samling Denke hur många har du?
flippade ca 15 ton.
Det där jämnar du inte ut med en skottkärra och spade precis, snacka med jabla så jämnar han ut det till dig.Ca 20 ton. Har en riktigt fin samling stenmjöl också. Hade egentligen 25 ton stenmjöl förut, men flippade ca 15 ton. Kan ju ändå inte använda allt på en gång. 10 ton känns mer lagom, så man kan njuta av det.
Det där jämnar du inte ut med en skottkärra och spade precis, snacka med jabla så jämnar han ut det till dig.
Är det för att du vill ha lättare/styvare hjul eller för att du behöver ett till hjulpar?
Funkar den? blir man hipster?Nu blir det ännu mer surf på klocksnack med ny hipsterdator!
Funkar den? blir man hipster?
Tänkte först "gilla" men kom fram till att det var mer skrämmande.Känner redan stort sug att sätta mig på ett fik, dra in en latte, dra på mig glasögon med fönsterglas och bära en scarf sydd av en enkel marockansk köpt på Ebay! Samtidigt som jag börjar skriva på min första diktsamling
En porrig vintagetändare.
En porrig vintagetändare.
Nu fattas en art déco klocka i guld bara
Mmm eller en Rolex OQ 19028 hade matchat fint.
Riktigt mäktig Bjussa på någon mer bild!
Trillar in några roliga tändare även nästa vecka.
Solid 18k såklart?
Snyggt! gamla "rull-dunhills" är riktigt snygga! Har du fler roliga tändare?Trillar in några roliga tändare även nästa vecka men de får jag lägga upp när jag fått dom.
Snyggt! gamla "rull-dunhills" är riktigt snygga! Har du fler roliga tändare?
Mitt senaste inköp är också en tändare, en Silver Match Compound i typ oanvänt skick! Den sjunde smc:n i min samling!
Ja! Har fått lite dille på Silver Match-tändarna, läste någonstans att de skulle ha funnits i över hundra varianter (färg, mönster etc) så det finns en del att samla ^^ tyvärr går de inte att fyllapå dock. De använde sig av ett patronsystem typ som med gaspatroner till kolsyremaskiner, man bytte hela tanken mot en nyDen va cool! Nä detta var faktiskt min första. Får in några fler på måndag eller tisdag. En till Dunhill men med annan struktur och två olika Ronson tändare. En guldpläterad historia (Varaflame Varatronic?) och en mer klassisk Ronson Varaflame Premier.