![5ety4eha.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F03%2F29%2F5ety4eha.jpg&hash=d0b147112e6fd3073efeee74338a1d02)
Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
E.Kold Christensen pk22*2 och en pang pang cookie stout
Var ok men hade tjänat på lite tyngre smak.Skön kombo, hur var stouten?
Ett ställ jag skall använda till klockfotografering utomhus anlände idag från Kina, £1.27 är ett fyndpris.
![]()
En snöslunga från Husqvarna, har aldrig sagt det och kommer aldrig och göra det igen. Men jag hoppas det kommer jävligt mycket snö för en dag, så jag får chansen och prova på slungan!
Skit i snön, du kan väl härja runt i en grusgrop med den där ? Lär ju vara hysteriskt kul efter några jägershots.
Hittade den här http://www.ebay.co.uk/itm/321283160937?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649Nice! Va fan en sådan mojäng vill jag också ha, hittar man den på ebay?!
Vänd sadelstolpen ett halvt varv, räta upp sadeln och vinklaväxelreflagen. Ser helt galet ut och fungerar sämre när du cyklar![]()
Radon ZR Race 29 8.0, har precis cyklat på den för första gången.
Pedalerna kommer att bytas ut...
Medvetet köp. Gratulerar!![]()
Har hunnit med åtminstone 200 km på två veckor och på söndag blir det 71 km tävling på grusväg och stig.
TjenaVänd sadelstolpen ett halvt varv, räta upp sadeln och vinklaväxelreflagen. Ser helt galet ut och fungerar sämre när du cyklar
Medvetet köp. Gratulerar!
Helt klar denna flaska rosé som avnjuts i detta nu
![]()