Randel
Silver
Gitzo kolfiberstativ (lånad bild):
![]()
Ah, mumma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gitzo kolfiberstativ (lånad bild):
![]()
Ah, mumma!
Det är du värd! har själv ett 1128 samt en 2561 monopod.Har släpat runt ett som väger 3.6kg utan huvud i många år, dags för lite förbättring!
Idag trillade 2 st till gamla vintagetändare in. En Varaflame Varatronic och en Ronson Varaflame Premier.
![]()
![]()
Haha, blossar du på så mycket nu för tiden?![]()
Nä jag har väl mer eller mindre slutat men nån liten giftpinne blir det ibland.![]()
Just köpt barnvagn med diverse tillbehör (fullset?). Herregud vad dyrt det är...![]()
När blir det trendigt med vintage på denna typ av varor?
När blir det trendigt med vintage på denna typ av varor?
En Bang & Olufsen "Beolit 12" AirPlay-mojäng till frun (och mig själv...) som hon ska ha på sitt kontor här hemmaVacker som en sommardröm, och väldigt mycket ljud ur den så lilla förpackningen, I like.
Skickat från min Sinclair Spectrum![]()
Rätt där, bra valImpulshandlade en till motorcykel...
Rätt där, bra val
Framdämparna ser ut som Streetfighter S, correctemundo?
Blev ny Förstärkare igår, bort med den gamla skiten som köptes så sen som förra året, Pioneer VSX-922. Kan verkligen inte rekommendera denna modell, tror inte heller på uppföljarna. Vad dom lite dyrare Pioneer går för kan jag inte uttala mig om, tanken var att den skulle duga bra i sovrummet.
Som sagt så beställde jag mig en ny AV Receivers/Förstärkare från Hemmabiobutiken, grymma och ha att göra med, får svar på alla frågor och så är dom snabba med att leverera, beställde på torsdagen och hämtade ut den på fredagen, det är bra jobbat det.
Nå vad blev det för Receivers/Förstärkare då, jag gick tillbaka till gamla synder och köpte Yamaha. Har en Yamaha RX-A2010:a i TV/Filmrummet som jag är grymt nöjd med, men tyckte att det räckte väl med deras RX-A1030 till sovis, det som är så bra med Yamaha, är att det är lätt att få igång förstärkaren, med att ställa in ljud, alla enheter osv.
Jaja...kollade lite film igår och i morse, och jag är mer än nöjd kan jag säga mina vänner. Så ska ni köpa AV Receivers/Förstärkare med ett bra surroundljud så har Yamahas 1030, 2030 och 3030 i åtanke, dom har redan börjat släppa dom nya och uppdaterade modellerna, så kör på dom också.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beträffande filmen som är på bild (Mama) så kan jag inte rekommendera den!