• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Ny t-shirt :) Tillsammans med hopp om bättre väder här hemma i det alltid soliga Sverige :meh:
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_hug50285413_white_100.jpg

och dom går som smör. Lyckades få en medium första vevan, men den var så satans tajt. O nu lyckades jag knipa en Large andra vevan. Tar slut direkt.

Jävla flyt, har försökt få tag på den också men verkar kört. Hade ändå behövt två stycken, one to keep and one to beat.
Håller inte ens på Lazio men det är den fetaste tröjan som någonsin gjorts, alla kategorier!

Jävla flyt, har försökt få tag på den också men verkar kört. Hade ändå behövt två stycken, one to keep and one to beat.
Håller inte ens på Lazio men det är den fetaste tröjan som någonsin gjorts, alla kategorier!

Macron har verkligen hittat ett sätt att göra kosing här. laziotröja med gamla 80-talsörnen. Alla ljusblåa i Rom vill ha en.

Laziofansshop verkar ha fått en re-stock, http://laziofanshop.it/aquila-meno-nove/maglia-storica.html

[quote="christian-h, post: 881420, member:
Och en scarf
image.jpg
[/quote]

Kommer vara oemotståndlig på röde orm i sommar! ;)

In your face alla KS:are. Kolla den här grillen, den har fan allt! Haha, gasolgrill? Kolgrill? Fuck that shit.

elgrill-tristar-bq-2820.jpg

Med tanke på den nätta prislappen 399:- så unnade jag mig dessa också.

b6YKkao.png

Skärmavbild 2015-04-24 kl. 00.13.23.png

Behövde först och främst nya glasögon, när nu jag hittade ett par kommunistglasögon så var det bara att slå till, fick hem bågarna igår då dom skickades hem till mig efter det jag varit hos optikern. Ska tydligen vara svenskar som designat detta märke VASUMA, och serien går i ormens tecken.

DSC_2258.JPG

image-jpg.137846

Mitt andra köp så sen som idag fick bli denna kraftiga DV14DSDL slagbormaskin/skruvdragare från Hitachi, passar bra då jag har lite på G som jag tänkte pula här hemma med framöver.

DSC_2251.JPG
DSC_2252.JPG

Bland många intressen är jag också lite av en kaffenörd. En sak har dock helt saknats i vårt hus. En riktigt bra kaffebryggare. Så denna var min senaste pryl:
http://i.imgur.com/PGVXje3.jpg

Och även om den tidigare bryggaren inte var dålig så blev det ett litet lyft.

Edit: vet inte varför bilden bara blev en länk.
Är fan den bästa bryggaren jag haft! Jag är helt emot alla kapsel maskiner som är så inne nu, det ska vara brygg eller kok kaffe
DSC_0009.JPG

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp