SSL
Guld
Den där tröjan är magisk!!
och dom går som smör. Lyckades få en medium första vevan, men den var så satans tajt. O nu lyckades jag knipa en Large andra vevan. Tar slut direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där tröjan är magisk!!
och dom går som smör. Lyckades få en medium första vevan, men den var så satans tajt. O nu lyckades jag knipa en Large andra vevan. Tar slut direkt.
Jävla flyt, har försökt få tag på den också men verkar kört. Hade ändå behövt två stycken, one to keep and one to beat.
Håller inte ens på Lazio men det är den fetaste tröjan som någonsin gjorts, alla kategorier!
[quote="christian-h, post: 881420, member:
Och en scarf
Ingen jävla aning när jag ska få användning för den här men alltid velat ha en
Är fan den bästa bryggaren jag haft! Jag är helt emot alla kapsel maskiner som är så inne nu, det ska vara brygg eller kok kaffeBland många intressen är jag också lite av en kaffenörd. En sak har dock helt saknats i vårt hus. En riktigt bra kaffebryggare. Så denna var min senaste pryl:
http://i.imgur.com/PGVXje3.jpg
Och även om den tidigare bryggaren inte var dålig så blev det ett litet lyft.
Edit: vet inte varför bilden bara blev en länk.
Hehe... Jag har en Nespresso också, som fixar gudomlig espresso.. Men säg inget om det till någon..Är fan den bästa bryggaren jag haft! Jag är helt emot alla kapsel maskiner som är så inne nu, det ska vara brygg eller kok kaffe
Är den lika kul som i reklamen? Det får kanske bli årets julklapp till
Är den lika kul som i reklamen? Det får kanske bli årets julklapp tilln155ebarnen...