• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

En styck Olympus 60/2.8 macro-objektiv med 4/3 fattning

image.jpeg

Fick ett lite oväntat argt non-payment-mail från ebay, hade tydligen börjat komplettera bounty huntersamlingen på fyllan tio, femton år i efterhand. Lika bra att löpa linan ut och fylla alla luckorna.

22723370386_4a2b4a5c6f_o_d.jpg

Helt riktigt, i utsprungsposten. Nu inser jag ju själv att det iof senaste köpet var en klocka men mycket annat gör livet kul. Inköpet före dess var ett par Bose hörlurar.
Underbart med lurar som filtrerar ljud. Det är så man överlever i Sthlm.

De flesta av oss gillar ju inte bara klockor. Jag är övertygad om att det finns många som lägger löjligt mycket pengar på HiFi, inredning, kläder, kameraprylar och annat kul som gör livet värt att leva. Här delar vi med oss av våra senaste inköp! Jag mjukstartar med mitt senaste inköp: ett par solglasögon från Fuct SSDD.

30siurn.jpg
lt

Den där har du bara rullat ut baksidan från jobbet .. Räknas inte som inköp :p skämt åt sido vad har man sådana grova däck till? Downhill typ?
image.jpg
Såg sån här på xxl idag, helt sjukt :D
Absolut inte downhill, då behöver du slaglängd (dämpning) som fan. Det här är leka i skogen typ. Fatbikes är gjorda för snö och sand egentligen, men sjukt kul att bara lattja runt på! Relativt lätt också, 11kg typ. Går ju att få allt lätt om man kastar pengar på't ;)

Tillbaka
Topp