Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men skapligt gevär då!! Nu ere bara jaga fakerolex att skjuta sönderEn luftpang![]()
![]()
Fortfarande varmt hoppas jag
Självklart. Nybakat, köpt som frukost. Svårslagen start på dagen.Fortfarande varmt hoppas jag![]()
Fyllde på lite i humidoren
![]()
![]()
Ah, snyggt! Känner du också Ronny? Han har det mesta.
HahaAh, snyggt! Känner du också Ronny? Han har det mesta.
Sjukt snygg. Har du någon länk?Höstjacka från SNOOT, löjligt bekväm!
![]()
Testade den häromdan, passformen var verkligen spot on, aldrig varit med om det tidigare när jag har testat en jacka.Höstjacka från SNOOT, löjligt bekväm!
![]()
ltDe flesta av oss gillar ju inte bara klockor. Jag är övertygad om att det finns många som lägger löjligt mycket pengar på HiFi, inredning, kläder, kameraprylar och annat kul som gör livet värt att leva. Här delar vi med oss av våra senaste inköp! Jag mjukstartar med mitt senaste inköp: ett par solglasögon från Fuct SSDD.
![]()
Den där har du bara rullat ut baksidan från jobbet .. Räknas inte som inköp![]()
Fortfarande senaste inköpet.
Absolut inte downhill, då behöver du slaglängd (dämpning) som fan. Det här är leka i skogen typ. Fatbikes är gjorda för snö och sand egentligen, men sjukt kul att bara lattja runt på! Relativt lätt också, 11kg typ. Går ju att få allt lätt om man kastar pengar på'tDen där har du bara rullat ut baksidan från jobbet .. Räknas inte som inköpskämt åt sido vad har man sådana grova däck till? Downhill typ?
Såg sån här på xxl idag, helt sjukt![]()
![]()