Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas den är god.
![]()
Vafan?! 21k? Fick två såna lådor av farsan när han varit på cuba... Gav bort den ena och rökte upp den andra. Känns jävligt surt nu när man kunde fått en till klocka för dom....Gick för cirka 21000lådan i somras. Det tillkommer 15% klubbningsavgift och vat plus frakt. Priset ökar ju äldre de blir.
![]()
Vem fan är Ronny? HahaHahaRonny är bäst , 3 valfria prylar för 500kr !
Vafan?! 21k? Fick två såna lådor av farsan när han varit på cuba... Gav bort den ena och rökte upp den andra. Känns jävligt surt nu när man kunde fått en till klocka för dom....
Årtalet kan jag ej, var ingen papplåda runt vad jag kan komma ihåg, var flera år sedan jag fick dem. Han hade haft dem i sin ägo i x antal år innan jag fick dem när han skulle flytta utomlands. Trodde dom var värda ett par hundra. Lådan kanske finns någonstans i förrådet men förmodligen är den slängd.Vilket år fick du dem? Fanns det en yttre papplåda till och har du möjligtvis kvar tomlådorna?
Årtalet kan jag ej, var ingen papplåda runt vad jag kan komma ihåg, var flera år sedan jag fick dem. Han hade haft dem i sin ägo i x antal år innan jag fick dem när han skulle flytta utomlands. Trodde dom var värda ett par hundra. Lådan kanske finns någonstans i förrådet men förmodligen är den slängd.
Hoppas du tyckte om dem, du rökte upp en sub![]()
fy fan.. Kan inte påstå att jag är ett fan av cigarrer heller så jag kan inte säga att jag njöt som en finsmakare...
ska fan fråga polaren om han har kvar lådan han fick.
Haha vafan.. Kollar man inte alltid upp saker man får?Vafan?! 21k? Fick två såna lådor av farsan när han varit på cuba... Gav bort den ena och rökte upp den andra. Känns jävligt surt nu när man kunde fått en till klocka för dom....
Hoppas den är god.
![]()
Vad är det för modell? någon länk?![]()
Fortfarande senaste inköpet.
Trek Farley 9.8Vad är det för modell? någon länk?
mvh
Hypen är inte befogad, speciellt inte dom du struntar i att lagra denFunderar på köpa en på bordershop. Hoppas jag fattar hypen
Hypen är inte befogad, speciellt inte dom du struntar i att lagra den
Då är det inte värt pengarna...Lagra är inte jag![]()
Kanske lika bra jag håller mig till sort guld när jag ändå ska laddaDå är det inte värt pengarna...
Köp en Krug eller Cristal då
Inte då, var i yngre 20års åldern och brydde mig inte särskilt om lite cigarrerHaha vafan.. Kollar man inte alltid upp saker man får?![]()
Hoppas den är god.
![]()
Ska börja lagra tåbira i fin miljö.
![]()
Köpte själv en för några veckor sedan. Har inte fått något bra tillfälle att korka upp bara... Fast idag fyller jag år så vi får se vad som händer. Recension i champagne tråden tack!![]()
Ska börja lagra tåbira i fin miljö.
Hoppas den är god.
![]()
Köpte själv en för några veckor sedan. Har inte fått något bra tillfälle att korka upp bara... Fast idag fyller jag år så vi får se vad som händer. Recension i champagne tråden tack!![]()
Ingen stress - kommer tillfällen <3Min ligger "tyvärr" kvar på hyllan...
Jävligt trevligt, har testat 90, 96 och 03. Min favorit är -90! Hur va 05? Har ni druckit ännu? Kan tänka mig att den är lite spetsigare i smaken och inte lika rund som de äldre. Fan nu vill jag dricka skumpa haha![]()