• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Köpte ett nytt skydd till telefonen.

FullSizeRender (9).jpg

Vafan?! 21k? Fick två såna lådor av farsan när han varit på cuba... Gav bort den ena och rökte upp den andra. Känns jävligt surt nu när man kunde fått en till klocka för dom....

Vilket år fick du dem? Fanns det en yttre papplåda till och har du möjligtvis kvar tomlådorna?

Vilket år fick du dem? Fanns det en yttre papplåda till och har du möjligtvis kvar tomlådorna?
Årtalet kan jag ej, var ingen papplåda runt vad jag kan komma ihåg, var flera år sedan jag fick dem. Han hade haft dem i sin ägo i x antal år innan jag fick dem när han skulle flytta utomlands. Trodde dom var värda ett par hundra. Lådan kanske finns någonstans i förrådet men förmodligen är den slängd.

Köpte själv en för några veckor sedan. Har inte fått något bra tillfälle att korka upp bara... Fast idag fyller jag år så vi får se vad som händer. Recension i champagne tråden tack!
image.jpeg

Jävligt trevligt, har testat 90, 96 och 03. Min favorit är -90! Hur va 05? Har ni druckit ännu? Kan tänka mig att den är lite spetsigare i smaken och inte lika rund som de äldre. Fan nu vill jag dricka skumpa haha:nailbiting:

Jävligt trevligt, har testat 90, 96 och 03. Min favorit är -90! Hur va 05? Har ni druckit ännu? Kan tänka mig att den är lite spetsigare i smaken och inte lika rund som de äldre. Fan nu vill jag dricka skumpa haha:nailbiting:

Som jag har förstått det rätt är dessa ypperliga att lagra och jag älskar att lagra cigarrer, champagne och portvin. Så den ska få ligga i 5-10 år till. Sen jävlar.

• Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp