• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Absolut inte downhill, då behöver du slaglängd (dämpning) som fan. Det här är leka i skogen typ. Fatbikes är gjorda för snö och sand egentligen, men sjukt kul att bara lattja runt på! Relativt lätt också, 11kg typ. Går ju att få allt lätt om man kastar pengar på't ;)
åhfan låter spännande.
Jävligt brutala i utseende, blir att youtuba på detta! :) Något nytt att snöa in på kanske!

Leker macho. Saknar bara snus och gällivarehäng. Eller ja, snus i alla fall...

DSC_0157-01.jpeg

Edit: Inser att inlägget egentligen landade i fel tråd. Men passar ändå eftersom Eka-kniven var mitt senaste inköp. Pust ;)

Senast ändrad:
image.jpg
Uppgraderat tvn lite:
Samsung curved toppat med Harman kardon ;-)

Kass bild från kameran men är riktigt impad över ljudlimpan och den nya formen av tv.
Inte testat 3D än men de kommer.

image.jpg
Uppgraderat tvn lite:
Samsung curved toppat med Harman kardon ;-)

Kass bild från kameran men är riktigt impad över ljudlimpan och den nya formen av tv.
Inte testat 3D än men de kommer.

Jag är ledsen, men mitt lilla OCD-hjärta blöder!
Soundbaren hade behövt flyttas 5 cm åt höger och skåpet en decimeter... Aaaargh...

...jag överdriver lite, men inte så mycket som man skulle kunna tro!

Punchen där är en favorit tillsammans med min jaktgarre Paradisio xxl.

Testa även cohiba om du gillar ovanstående.

Tillbaka
Topp