• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ditt senaste köp!

Som jag har förstått det rätt är dessa ypperliga att lagra och jag älskar att lagra cigarrer, champagne och portvin. Så den ska få ligga i 5-10 år till. Sen jävlar.
Helt rätt. Bara samla och lagra! På tal om att lagra, älskar folk som har de ovanpå kylskåpet i några år. Och undrar varför det smakar vinäger när de dricker hahaha

En golfhandske :)
image.jpg

Jävligt trevligt, har testat 90, 96 och 03. Min favorit är -90! Hur va 05? Har ni druckit ännu? Kan tänka mig att den är lite spetsigare i smaken och inte lika rund som de äldre. Fan nu vill jag dricka skumpa haha:nailbiting:

Borde ju vara ett brott att öppna 05 idag... Borde ju ligga 7-10 år minst, helt 15

• Like
Reactions: JLW
Bara att andas grabbar, grejorna funkar som de ska och det estetiska på hi-fi prylarna och dess " plats " rör mig inte ett skvatt.

Finns annat att lägga tid på ;-)

På min förra arbetsplats så kom en av mina kollegor på min akilles häl och spenderade en hel eftermiddag med att hänga varenda tavla på hela avdelningen liiiite snett. Jag mådde så dåligt hela förmiddagen innan jag kom på vad det var för fel.

Nej då det är ingen fara. Det är bara att ha med sig ett litet vattenpass så håller man demonerna i styr...

Haha fantastiskt!

Tillbaka
Topp