Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inget dåligt första försök @Fredrik (Swe) Mycket fint ju!Mitt förata band i get. 20/16mm
Tycker du den funkar bra? Vad kostar den?Någon som är intresserad av en sån här? Helt ny och oanvänd. Skulle köpa 1 men han råkade skicka 2 så Tänkte kolla om någon vill köpa 1 istället för att jag skickar tillbaka den.
Har inte fått hem dom än så vet inte riktigt men dom har fått bra betyg. 750:- fraktad.Tycker du den funkar bra? Vad kostar den?
Gör ett snabbt test om du är nöjd så är jag intresserad.Har inte fått hem dom än så vet inte riktigt men dom har fått bra betyg. 750:- fraktad.
Har en som står före i tur så får se om han vill ha den.Gör ett snabbt test om du är nöjd så är jag intresserad.
Menar du mig? På just dom där är det 0.65mm tråd och 4mm spacing på gaffel järnet.Proffsigt!
Törs man fråga vad du använder för tråd (tjocklek)?
Vilken mejsel använder du till sömmarna?
Proffsigt!
Törs man fråga vad du använder för tråd (tjocklek)?
Vilken mejsel använder du till sömmarna?
Snyggt arbete!Åt en jägarkollega.
Suveränt!!Åt en jägarkollega.
Snyggt!! Ett sånt grönt vill jag ha till min SuperOcean, 20mm!Två rykande färska canvas band från verkstaden som ska pryda min nya Alpina
Snyggt, Var köper du canvas?Två rykande färska canvas band från verkstaden som ska pryda min nya Alpina
Minns inte vart jag köpte det där. Tror det var från etsy.Snyggt, Var köper du canvas?
Gjort några band i lax läder. Sjukt mycket karaktär i lax läder.
Nej det är det inte direkt. Är lite omständligt om man ska beställa just detta jag använder men finns ju lite överallt att beställa ifrån.Grymt! Snyggt jobbat - själv varit sugen på ett laxband länge då jag tycker det blir en fin effekt!
Är det svårt att få tag på skinn?
Har du fått dina järn från wuta än? Nyfiken om du är nöjd.Drog en liten Wuta-order. Det fick bli kantjärn i 1.5mm och 2.5mm. Slängde även med gaffelmejslar på 3mm, två och åtta-håls. Är ju dock från Kina så får dem förmodligen i slutet av augusti. Tills dess får jag fortsätta med passaren och Ikea-smörkniven.