Ser lagom utEn till på remmarna. Ser ok ut på bild men d blir ju att fylla o testa hemma så klart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser lagom utEn till på remmarna. Ser ok ut på bild men d blir ju att fylla o testa hemma så klart.
Snyggt,
Snyggt,
Får man fråga vad du behöver en sådan pistol till i vardagen?
Tack. Absolut. Den är till för att skapa hål med.Snyggt,
Duu det är faktiskt en revolver!Snyggt,
Tack. Absolut. Den är till för att skapa hål med.
Snygg SpydercoDagens. Tips på uppgradering/komplement mottages tacksamt.
Allt beror ju på vad du vill lägga/vad du behöver.Dagens. Tips på uppgradering/komplement mottages tacksamt.
Om du ska ha 5C i åtanke (cutting, cordage, combustion, container och coverage) så kan du komplettera med en Zippo eller kanske en Primus tändare samt lite repsnöre.Dagens. Tips på uppgradering/komplement mottages tacksamt.
LionSTEEL:en är mycket fin
Bra setup.
Gedigen, bra stål och snygg. Riktigt bra half stopLionSTEEL:en är mycket fin
AW som vanligt. Gammal verktygsväska till ksp m/37 som fått sätta livet till.Bra setup.
Snygg rem på grisen.
bamAllt ser gediget ut speciellt kniven. Fin!
Hör ihop med dessa två galningar. Går ingenstans utan visselpipaVisselpipa?
Samma härHör ihop med dessa två galningar. Går ingenstans utan visselpipa
Har du lagt allt på ett tobaksblad?
+1 på Saddleback och Chris Reeve, -1 på Emerson som slutade vara ball/relevant/prisvärt för 15 år sedan.Allt beror ju på vad du vill lägga/vad du behöver.
Jag är ett fan av Emerson och chris Reeve när det gäller knivar. Och Surefire har jag misshandlat ganska hårt utan några problem.
jag kan tipsa om Saddleback Leather om du ska ha häftiga väskor/plånkor.
Egna odlingen. Skånska cigarrerHar du lagt allt på ett tobaksblad?
Min har hållit bra nu i snart 10 år. Jag kan tycka det är ganska bra. MEN VA NEGATIV DÅÅ!+1 på Saddleback och Chris Reeve, -1 på Emerson som slutade vara ball/relevant/prisvärt för 15 år sedan.
Hahaha Emerson är en vattendelareMin har hållit bra nu i snart 10 år. Jag kan tycka det är ganska bra. MEN VA NEGATIV DÅÅ!