• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

EDC-dumpen

Bilens ”första hjälpen” uppdaterad till Get Home Bag:
Framfack: första hjälpen grejer
Vänsterfack: eltejp, silvertejp
Högerfack: paracord, tändare, monokikare, pannlampa
Huvudfack: kaloririk mat, buff, skärskyddshandskar
Alltid på mig: fickkniv med fönsterkross och bälteskärare, multitool och G-Shock :pompus:
Alltid i bilen: presenning, filt, 3 liter vatten
”Lyckan står den förberedde bi...”
A34183E9-BA7E-4E32-B9C9-9CA4BD06A4A5.jpeg
Snygg bag, var kommer den ifrån?

Blev inspirerad av rätt många som hade det i reddits EDC-tråd. Köpte en och det finns fan ingenting som man inte kan skruva, hålla i eller klämma åt med den. Använder till allt möjligt nästan dagligen så ett tips! Liten som tusan och väger inte ett dugg, tysk ingenjörskonst när den är som bäst. Ett av mina bättre köp.
392733_40569_2.tif
Tänk om det finns en sån med ett litet utfällbart kvivblad i. Då behöver man ju inget mer förutom en liten ficklampa.

Blev inspirerad av rätt många som hade det i reddits EDC-tråd. Köpte en och det finns fan ingenting som man inte kan skruva, hålla i eller klämma åt med den. Använder till allt möjligt nästan dagligen så ett tips! Liten som tusan och väger inte ett dugg, tysk ingenjörskonst när den är som bäst. Ett av mina bättre köp.
392733_40569_2.tif
Har också en knipex! Asbra.

392733_40569_2.tif

Verkar vara smidig. Det har ju hänt att en bulkig skiftnyckel inte kommer åt muttern i trånga utrymmen.

Tillbaka
Topp