En penna med "yonsson" på vore något.Två av dem är beställda graverade. Har försökt stoppa ordern, får se vad som händer.
Det är som en gammal sub, kommer bara öka i pris
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En penna med "yonsson" på vore något.Två av dem är beställda graverade. Har försökt stoppa ordern, får se vad som händer.
Hehe, ytterst tveksamt. En borttappad penna på jobbet som det står yonsson på skulle dessutom aldrig återges till mig så jag beställde med mitt riktiga namn på.En penna med "yonsson" på vore något.
Det är som en gammal sub, kommer bara öka i pris
Nu försöker du lura oss. "Mitt riktiga namn"...Hehe, ytterst tveksamt. En borttappad penna på jobbet som det står yonsson på skulle dessutom aldrig återges till mig så jag beställde med mitt riktiga namn på.
Jag får väl sätta dem i ärmen på Brattejackan i värsta fall.
Vilka?Den här tråden gör hål i min plånbok. I dag har jag beställt tre olika militära pouches. Vad jag nu ska med dem till.
En UCR IFAK Pouch https://www.terrang.se/se/ucr-ifak-pouch?nosto=nosto-page-search1
Tell me about it. Beställde två knivar igår, heeelt utan anledning!Den här tråden gör hål i min plånbok. I dag har jag beställt tre olika militära pouches. Vad jag nu ska med dem till.
Hehe. Ja, flest prylar när man dör... Vad köpte du för knivar? (vill egentligen inte veta, det sista jag behöver är fler knivar)Tell me about it. Beställde två knivar igår, heeelt utan anledning!
Tell me about it. Beställde två knivar igår, heeelt utan anledning!
Var försiktig. Det är lätt att gå över styr.
Edc..?Var försiktig. Det är lätt att gå över styr.
Sådär ja! Det saknas bara ett paket tuggummi
Paracordarmband.
Första hjälpen.
Treo.
Nyckelring m karbinhakar, Swiss Army.
Sårtvättare.
Multitool.
SPORK.
Plåster.
Ficklampa.
Book-Book fodral m telefon.
En klocka.
Sådär ja! Det saknas bara ett paket tuggummi
Strapcode fodral för glasögon? Nice! Jag med även om jag väldigt sällan har glasögon. Gillar att grejjerna på nyckelknippan ser så välanvända ut
Ser att du har am laddarsladd för iphonen (iPhone SE?). Tröttnade själv på att kablarna gick sönder och letade efter alternativa tåligare sladdar. Alla var dock från usa tyvärr men tillslut lyckades jag hitta en från UK och köpte flera st (www.woodforddesign.com).
Känner igen problemet. Satte på fjäder från kulspetspenna. Inte snyggt men funkar.Min erfarenhet av laddsladdar är att både billiga och dyrare går sönder förr eller senare, oavsett hur varsam jag varit. Problemet verkar vara skarven för sladden. Köper den billigaste classes eller kjell&co kan erbjuda och kör på så länge jag kan, orkar inte bry mig om utseendet utan tar det fulaste jag kan hitta . Har haft en nylon och läderklädd variant av den du visade.
Finns klocka i telefonen ocksåKniv kan jag väl förstå - men ficklampa? Kan upplysa er alla att det finns en på telefonen
Vad ÄR det för Pandorasask jag öppnade här?Var försiktig. Det är lätt att gå över styr.
Poäng till herrnFinns klocka i telefonen också
Som jag skrev om min Olight S1R... Telefonen har inte 1000 lumen och strobefunktion.Kniv kan jag väl förstå - men ficklampa? Kan upplysa er alla att det finns en på telefonen
Vet inte ens vad strobefunktion är.. När behöver du de extra 999 lumen?Som jag skrev om min Olight S1R... Telefonen har inte 1000 lumen och strobefunktion.
I vissa bilder ser jag allsköns coola grejor som knivar, ficklampor och annat, men var förvarar ni allt det här när ni tar en tur på stan?
Är det alltid cargo pants eller M90 som gäller? För att få plats med allt det i vanliga fickor kan inte vara lätt. Skulle jag packa på mig allt det där i fickorna på byxorna eller i kavajen/jackan skulle det se fördjävligt ut, för att inte tala om att det skulle förstöra kläderna.
Inte så att jag kritiserar grejorna eller tankarna bakom, är bara nyfiken hur det funkar rent praktiskt för er som nu inte har verktygsbälte med myriader av fickor i jobbet.