Det vet du du inte förrän du köpt det.Är helt med mig. Debatterade mer med mig själv om jag behövde ett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vet du du inte förrän du köpt det.Är helt med mig. Debatterade mer med mig själv om jag behövde ett!
Ni som har dessa små ficklampor med er varje dag, är de verkligen nödvändigt när i princip alla telefoner har lampa?
Ni som har dessa små ficklampor med er varje dag, är de verkligen nödvändigt när i princip alla telefoner har lampa?
En klocka har praktisk funktion dagligen, när telefonen ligger i fickan eller när man inte har den till hands. Svårt att se att en ficklampa kommer till lika stor praktisk användning varje dag?Lite som att man har en klocka på telefonen?
Mycket snyggt!Köpte dessa små prybars i veckan till mig och brorsan, custom i titan och killen som gör dom anodiserade våra
Såhär såg dom vanliga han sålde ut...
Vad använder man en sådan till?Köpte dessa små prybars i veckan till mig och brorsan, custom i titan och killen som gör dom anodiserade våra
En klocka har praktisk funktion dagligen, när telefonen ligger i fickan eller när man inte har den till hands. Svårt att se att en ficklampa kommer till lika stor praktisk användning varje dag?
Sen om man ur prylnörd perspektiv går runt med ficklampa kan jag förstå.
Vad använder man en sådan till?
Mja, min ficklampa har en maxeffekt på 1000 lumen och dessutom strobefunktion till detta, vilket är utmärkt i självförsvar. Inte för att jag nånsin behövt använda den så, men det är ju som sagt bättre att ha och inte behöva än att behöva och inte ha. Sen är det ju alltid kul med små teknikprylar, precis som med klockor!Ni som har dessa små ficklampor med er varje dag, är de verkligen nödvändigt när i princip alla telefoner har lampa?
ser trevliga ut. var hittade du dem?Köpte dessa små prybars i veckan till mig och brorsan, custom i titan och killen som gör dom anodiserade våra
Vilken klon är det där? Tactical Molle?Har packat ihop en jobb EDC:
Väskan är en maxpedition kopia från eBay (har en original också).
Diverse laddarkablar och powerbank.
Väskan menar du? Maxpedition edc heter den.Vilken klon är det där? Tactical Molle?
Riktiga preppers är ju ständigt förberedda på den typ av apokalyps där det direkt är ok att bryta sig in och loota... Inbrottsverktyg alltså!Vad använder man en sådan till?
Prepping med klass!!
Ärpinnar i metall, alltid i väskan och används någorlunda frekvent. Man kan äta ALLT med pinnar, förutom det man kan dricka och det behövs ju inga bestick för att dricka.
Ah trodde det va kopian från ebay på bilden!Väskan menar du? Maxpedition edc heter den.
Hade tänkt köpa ett par ätpinnar i en BAPE-affär när jag var i Japan men frugan tyckte det var "jävligt onödigt och jävligt dyrt för ett par pinnar", det är typ enda inköpet jag ångrar att jag inte gjort men dessa funkar bra, de tål ju allt och är lätta att hålla rena.Prepping med klass!!
Ja men det var det. Jag förstod inte vad du menade först. Jag vet inte vad kopian heter. Edc bag sökte jag på. 38 kr på eBay. Originalet ser ut såhär:Ah trodde det va kopian från ebay på bilden!
Ja men det var det. Jag förstod inte vad du menade först. Jag vet inte vad kopian heter. Edc bag sökte jag på. 38 kr på eBay. Originalet ser ut såhär:
Måste börja någonstansDom säljs inte i butik, utan
2016 och 2017 års Limited Editions på Alox Cadet?
Måste börja någonstans
Tänkte det kunde vara kul att köpa en varje år.
Jag gillar dom. Känns betydligt stabilare än en climber t.ex. Den lila är grymt vacker.Ja, är själv sugen på den gröna 2017...
vill du bli av med en så skicka ett PMRåkade lägga beställningar på 5st Fisher Space Pen ikväll.
Råkade nämligen "tvättmaskina" min silvriga och hittade bara 1/3 av pennan. De andra 2/3 låg i en packning i tvättmaskinen men när allt var hittat och pennan konstaterades funktionsduglig så var beställningarna redan lagda. Hoppsan.
Två av dem är beställda graverade. Har försökt stoppa ordern, får se vad som händer.vill du bli av med en så skicka ett PM