• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

EDC-dumpen

Hej

Tagen kan du värma upp hålet på med en lödkolv och göra hålet lite större eller använda små filar detta avser even nycklar.
Om du vill att nycklarna ska löpa bättre så använd små tunna skims brickor eller ex aluminium från en läsk burk typ

Vad var det för mått på Hylsan på orbitkey ? (den som går igenom tags och nycklar )

//Simon

För omständigt, saknar resurser, ork, lust, livsglädje. :)

Tex en orbitkey köps ju för att livet ska vara maximalt enkelt. Då vill man ju inte pilla o fixa grejer sj.

IMG_20170911_144250.jpg

Fick hem mina helt vanliga rymdpennor idag.

Nu är jag blott 32 vårar gammal men jag har nog aldrig i mitt liv känt ett behov av att bära runt på ficklampa...
Alltså behov och behov... Vi är väl alla lite prylgalna på Klocksnack, bara inom olika områden? Min Olight S1R tycker jag är kul för att den är liten och proppad med funktioner, och kommer till användning då och då. Jag "behöver" inte en enda av mina klockor heller.

Alltså behov och behov... Vi är väl alla lite prylgalna på Klocksnack, bara inom olika områden? Min Olight S1R tycker jag är kul för att den är liten och proppad med funktioner, och kommer till användning då och då. Jag "behöver" inte en enda av mina klockor heller.

Den lyser väl vid knapptryckning eller vad för fler funktioner är den proppad med ?

Min flickvän är en ficklampsälskare av rang, gammal scout och har med sig fickkniv med mera större delen av tiden. Nu har hon ju tyvärr tappat sin ficklampa så tänkte köpa en ny åt henne. Den gamla var ca 8-10 cm lång och ett par cm i diameter. Tydligen väldigt stark å laddbart batteri. Tänkte se om någon har ett konkret tips på liknande? Eller bör jag titta igenom hela tråden?

Min flickvän är en ficklampsälskare av rang, gammal scout och har med sig fickkniv med mera större delen av tiden. Nu har hon ju tyvärr tappat sin ficklampa så tänkte köpa en ny åt henne. Den gamla var ca 8-10 cm lång och ett par cm i diameter. Tydligen väldigt stark å laddbart batteri. Tänkte se om någon har ett konkret tips på liknande? Eller bör jag titta igenom hela tråden?
Kika ett par poster uppåt. Olight S1R är grym!

Tillbaka
Topp