Sorry
Fattar inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry
Fattar inte
Aaa ok. Han kanske hade laddat klart precis
Dem platserna är för laddningSorry
Fattar inte
Svar nej 45 min efter min träning så stod den kvar ...Aaa ok. Han kanske hade laddat klart precis
Då ska han flytta på sigAaa ok. Han kanske hade laddat klart precis
Är tyvärr även så när det inte finns platser ledigaAaa ok.
Känns ändå som ett ickeproblem när det är sådär glest.
Ok.Är tyvärr även så när det inte finns platser lediga
Bilen laddar inte men tar upp plats på en laddplatsSorry
Fattar inte
Bra val. IX3 är fortfarande en kompromiss baserad på "vanliga" delar som missar mycket av elbilens fördelar. Det kommer bättre grejer.Provkört en ix3 idag. Fick en okej känsla men jag är nog inte redo för SUV livet riktigt ännu. Skulle luta mer åt en i4 eller Polestar 2 isåfall och det blir provkörning av en sådan nästa helg.
Berätta, varför 2023? Jag hoppas få min I4M50 mars 2022.byggde den spec jag vill ha igår!
Skall se vad för pris jag får, men lutar åt att jag får vänta till 2023
är inte bara lite lockande.....
Misstänker att hans nuvarande ID3 leasing går ut dåBerätta, varför 2023? Jag hoppas få min I4M50 mars 2022.
Aha, tänkte att det kanske fanns några kända leveranshinder......Misstänker att hans nuvarande ID3 leasing går ut då
Det kanske det gör också. Vill man ha en bil idag vill det till att beställa i tid.Aha, tänkte att det kanske fanns några kända leveranshinder......
Ja vet, jag skrev på för första Bmw I4 i Kista.Det kanske det gör också. Vill man ha en bil idag vill det till att beställa i tid.
Beställer man nu så får man till sommaren 2022 fick jag höra.Berätta, varför 2023? Jag hoppas få min I4M50 mars 2022.
Skitläcker bil, tog min i den nya gröna kulören med shadowline.
Den är nog inte så svår att bli av med om det skulle bli aktuellt. Mer om jag vill bli av med MX5Misstänker att hans nuvarande ID3 leasing går ut då
Restvärde i billån har ingen betydelse egentligen, det är du som har allt ansvar för vad bilen är värd ändå. Vid operationell leasing är det annorlunda men då är det leasingbolaget som sätter restvärdet ändå.Hur har ni löst finansiering förresten i och med privatköp? Jag tänkte gå in med en större insats i och med att jag säljer gamla bilen så att man kommer ner i en någorlunda okej månadskostnad. Kan inget om restvärde m.m. då jag aldrig köpt en så dyr bil tidigare.
Ganska likt Alfa Romeo SZ Zagato!Provkörde ioniq 5 i helgen. Förvänansvärt bra bil! Snygg, bra inredning. Riktigt rymlig!
Känns som att de har fått in lyckoträff med denna modell.
Den känns rimligt prissatt och de som testat den säger att den håller väl så hög nivå som XC40. Vilket ju inte är så konstigt. Att kunna säga upp den när som helst med 6 mån bindningstid är ju också trevligt.Ingen som kört en Lynk & Co? Såg en parkerad, väcker uppmärksamhet iaf. Verkar inte så värst dyr heller?
Det är bara att trycka på knappen. Blev nåt liknande för mig. Men jag råkade även få med M3-sportstolarTror jag behöver den i mitt liv
Min spec
Känner att M3 stolar är lite overkill i den bilen, ellerDet är bara att trycka på knappen. Blev nåt liknande för mig. Men jag råkade även få med M3-sportstolar
Sportstolar är livet, även om bilen kommer gubbköras.Känner att M3 stolar är lite overkill i den bilen, eller
Jag gubbkör inte men känns ändå lite overkillSportstolar är livet, även om bilen kommer gubbköras.