Jag är osäker på 2a-handsvärdet på dem, nu är iofs den helt värdelös på 3P(men skulle inte förvåna mig om den är bättre ändå). M3P har en liten kundkrets men på 5N i Sverige så bör den vara minimal. Det är komiskt att ingen av säljarna kunde gå ner en krona varken på nya eller beggade innan jag beställde Teslan. Nu är vissa av dem sänkta med nästa 40k för nya. Skiljde 170k+ när jag beställde har funnits en för 779 och fram till igår fanns en till för samma(beggade)(dock i frozen färg som jag håller mig borta ifrån)Ja det är samma som jag kör. I5 n men det finns nog en hel hög med dealbreaker. Kort räckvidd?
Det börjar finnas för mycket att välja på där ute.
Räckvidden som sådant för vardagskörning är ganska lungt(så länge man inte kör många långa sträckor dagligen)!
Ett tyskt test med 5N, jag hade 19.2 med fyra i bilen i 120.1 i genomsnittsfart med min (som referens) å andra sidan så bör 5N ladda grymt fort med 800v arkitekturen(i teorin alla fall)
Annars så tycker jag det inte finns mycket negativt med bilen som sådant!