• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Elbil- och laddhybridstråden

Har du eller kommer du skaffa laddbar bil?


  • Totala väljare
    962
Svarar mig själv… då det blir minst rörigt. En uppdatering angående resonemang kring ny tjänstebil.. förvisso fått ett ok från både arbetsgivare å fru på att gå för Porschen.. men båda parter med en underton det kanske är för vräktigt. idag släppte jag prestigen å testade Tesla Y performance och KIA Ev9. Som en stor skeptiker till tesla, utifrån flera perspektiv… bär det emot att det var en imponerande elbil. Väljer att benämna den så då kvalitet å premiumkänsla uppenbart är högre hos Audi å merca.. sen invägt användarvänlighet, drive assists osv så är den ni sammantaget minst lika bra.. i mitt fall till hälften av kostnaden. Gällande EV9 så imponerar den med storlek å utrymmen. Man sitter dessutom som en kung med massage-och ventilationsäten. Men infotainmentsystemet var bedrövligt å hela förarmiljön var sjukt plastig.. bär emot men just nu står valet på en tesla 😳😳😳

Älskar EV9an. Om den inte var så jävla dyr att ha för en vanlig knegare skulle jag gärna ha en.

Såg den på Fifth gear och de var lyriska. Kanske inte lika imponerad själv men gillade den skarpt!
 
Älskar EV9an. Om den inte var så jävla dyr att ha för en vanlig knegare skulle jag gärna ha en.

Såg den på Fifth gear och de var lyriska. Kanske inte lika imponerad själv men gillade den skarpt!
Ja men EV9 har absolut trevliga kvaliteter, å så länge inte EX90 kommer så är dom ju ensamma i den storleken.. man satt som en kung i den men lite för högt å lågt för egen del. Men visst hade jag kunna leva med den på ett bra sätt!
 
Ja men EV9 har absolut trevliga kvaliteter, å så länge inte EX90 kommer så är dom ju ensamma i den storleken.. man satt som en kung i den men lite för högt å lågt för egen del. Men visst hade jag kunna leva med den på ett bra sätt!
Såg EX90 som testbil får några veckor sedan i Gbg och tyckte spontant att den såg liten ut, inte alls som en EV9. Velade först om det var en EX30 innan jag såg beteckningen bak ☺️
 
Tillbaka
Topp