Veratio
Basic
Svarar mig själv… då det blir minst rörigt. En uppdatering angående resonemang kring ny tjänstebil.. förvisso fått ett ok från både arbetsgivare å fru på att gå för Porschen.. men båda parter med en underton det kanske är för vräktigt. idag släppte jag prestigen å testade Tesla Y performance och KIA Ev9. Som en stor skeptiker till tesla, utifrån flera perspektiv… bär det emot att det var en imponerande elbil. Väljer att benämna den så då kvalitet å premiumkänsla uppenbart är högre hos Audi å merca.. sen invägt användarvänlighet, drive assists osv så är den ni sammantaget minst lika bra.. i mitt fall till hälften av kostnaden. Gällande EV9 så imponerar den med storlek å utrymmen. Man sitter dessutom som en kung med massage-och ventilationsäten. Men infotainmentsystemet var bedrövligt å hela förarmiljön var sjukt plastig.. bär emot men just nu står valet på en tesla
Älskar EV9an. Om den inte var så jävla dyr att ha för en vanlig knegare skulle jag gärna ha en.
Såg den på Fifth gear och de var lyriska. Kanske inte lika imponerad själv men gillade den skarpt!