En 2020 S LongRange (Raven) gör det vintertid utan problemVärt att tänka på är att den drar betydlig mer i starkare vindar och sämre väder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En 2020 S LongRange (Raven) gör det vintertid utan problemVärt att tänka på är att den drar betydlig mer i starkare vindar och sämre väder.
Musiken i inslaget matchar inte riktigt bilens framtoning, men allt går att sälja (hyra ut) med mördande reklam.EV1 från 9 min
EV1:an verkar rätt trevlig! Jag gillar induktionsladdaren, ungefär som en tungkyss!Musiken i inslaget matchar inte riktigt bilens framtoning, men allt går att sälja (hyra ut) med mördande reklam.
Kan det bli mer diskret? Nöjd ! Easee laddbox från tibber
Har inte beställt än men ska göra det i helgen tänkte jag, har förberett för det i huvudskåpet nu, den kräver ett 230 uttag. Men när jag prata med tibber på el bils mässan för ca en månad sa de 18veckors leveranstid så är väl BARA 14 veckor kvar nu dåHar dem fått in lastbalanserarna?
En Coronavecka = tre vanliga veckor...Har inte beställt än men ska göra det i helgen tänkte jag, har förberett för det i huvudskåpet nu, den kräver ett 230 uttag. Men när jag prata med tibber på el bils mässan för ca en månad sa de 18veckors leveranstid så är väl BARA 14 veckor kvar nu då
Har du 3fas-uttag? Isåfall finns t.ex. Teslas UMC (Gen1)Vilken är den billigaste lösningen för laddning hemma? Behöver en tillfällig lösning på max 6 månader och investeringen för laddbox är bortkastad. Kommer dock installera en efter flytt. Man kanske ska installera en nu och ta med? Bara installationskostnaden som vaskas då.
Edlt: ska ladda en E-tron.
Min är inte riktigt lika diskret, men byggd som en pansarvagn! (Bonusbild på min egna SuC)
Tyvärr inte! Måste oavsett dra fram ny ström så det blir kanske en lösning där boxen kan plockas med.Har du 3fas-uttag? Isåfall finns t.ex. Teslas UMC (Gen1)
HemmagjordÅåh, vill också ha en supercharger till telefonen! Köpt eller hemmagjord?
Min kan enkelt kopplas ut på säkerhetsbrytaren (se bilden ovan)Tyvärr inte! Måste oavsett dra fram ny ström så det blir kanske en lösning där boxen kan plockas med.
Ja precis! Det var din bild som fick mig inse att en sån lösning borde vara smartast för att inte ge bort en box i onödan.Min kan enkelt kopplas ut på säkerhetsbrytaren (se bilden ovan)
Hemmagjord
Väldigt trång tyvärr
Hade passat mig perfekt, helst utan bakdörrarna också!
Har inte beställt än men ska göra det i helgen tänkte jag, har förberett för det i huvudskåpet nu, den kräver ett 230 uttag. Men när jag prata med tibber på el bils mässan för ca en månad sa de 18veckors leveranstid så är väl BARA 14 veckor kvar nu då
Spola fram till runt fem min
No comment.....
Testa att sätta shutter speed på 1/50 nästa gång. Mindre ljus men videon blir mjukare och inte lika hackig om du upplever den som det idag.Ut i skogen!
Körde 1/50 med ND8 till slut, här hade jag precis lyftTesta att sätta shutter speed på 1/50 nästa gång. Mindre ljus men videon blir mjukare och inte lika hackig om du upplever den som det idag.
Okej, såg att det stod 1/25 på den bilden så jag trodde du körde det hela tiden. 1/48 är perfekt om du kör 24fps.Körde 1/48 med ND8 på, tyvärr så bra det blir med smådrönare