Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är skum och den är lös så brukar det vara transportskyddNågon som rullar e-tron och har koll på om denna biten i frigolit/skum i fronten ska sitta där? Känns lös men har inte vågat rycka loss.
Någon som rullar e-tron och har koll på om denna biten i frigolit/skum i fronten ska sitta där? Känns lös men har inte vågat rycka loss.
Jo det är min tanke också. Syns väl på bilden i den låga solen men den är knappt märkbar annars.Om det är skum och den är lös så brukar det vara transportskydd
Sjyst, tack!jag kan kolla imorgon!
Jag har oxå sånt där på min.. ska ha in den på verkstad om nån vecka för att få på dragkrok så jag kan kolla om den verkligen ska vara där.Jo det är min tanke också. Syns väl på bilden i den låga solen men den är knappt märkbar annars.
Sjyst, tack!
Skumt, ser ut som den nog skall vara där? Efterkonstruktion för att minska luftmotståndet?Jag har oxå sånt där på min.. ska ha in den på verkstad om nån vecka för att få på dragkrok så jag kan kolla om den verkligen ska vara där.
Någon som rullar e-tron och har koll på om denna biten i frigolit/skum i fronten ska sitta där? Känns lös men har inte vågat rycka loss.
Bra räckvidd! Vad körde du för snitthastighet?Nytt räckvidds rekord BMW 330e g20, sjukt bra 75,9km innan fossilen slog till. 24grader ac on
GLE hybrid verkar vara lite utav ultimata bilen.Kommer förmodligen byta min nuvarande GLE mot samma bil med hybrid. Imponerande räckvidd.
Passar mig nog perfekt.
Ja den fanns inte som hybrid när jag plockade ut min vanliga 350d i julas, nu kommer den i början av året. eftersom jag redan har en GLE så vet jag exakt hur jag ska speca den, eftersom man vet man man vill ha och inte vill ha, det är väldigt perfekt.GLE hybrid verkar vara lite utav ultimata bilen.
Hade jag inte jobbat inom bygg med jantelagen runt knuten så hade jag lätt plockat en sådan ...
57.3 hm är väl snittet som står där i diisplayenBra räckvidd! Vad körde du för snitthastighet?
GLE hybrid verkar vara lite utav ultimata bilen.
Hade jag inte jobbat inom bygg med jantelagen runt knuten så hade jag lätt plockat en sådan ...
Gigafactory Berlin byggs snabbare än den som byggdes i Kina så jag hoppas på leverans vår/sommar 2021Model Y, någon som vet när man kan räkna med leverans?
57,3km/h 30-80vägar runt StockholmBra räckvidd! Vad körde du för snitthastighet?
I vanlig ordning är man för snabb och inte tittar ordentligt57.3 hm är väl snittet som står där i diisplayen
Det är bra57,3km/h 30-80vägar runt Stockholm
Gigafactory Berlin byggs snabbare än den som byggdes i Kina så jag hoppas på leverans vår/sommar 2021
Till en början är det tänkt att det bara ska byggas model Y. När det lugnat ner sig (och om det gör det) så ska även model 3 byggas där om jag fattat rätt.Är det bara Y där, eller flyttar europaproduktionen av Model 3 dit också måntro?
Fick artikeln skickad till mig av en vän häromdagen.Vet inte om denna artikel varit uppe tidigare men bilsemester i Europa med elbil blir tydligen väldigt dyrt.
https://teknikensvarld.se/dyr-resa-med-elbil-sa-mycket-kostar-elbils-semestern/
Jupp, njut medans det varar. Kommer inte vara så länge till, utredning om nya reseavdrag är redan igång.Noterad på skatteverket att man får samma reseavdrag med elbil som fossilbil. Ännu ett ekonomiskt argument, alltså.
Jag har för övrigt köpt en e-golf.
Hur rättfärdigar man en el/hybridbil på firman som egen företagare? Jag får inte ihop kalkylen.
En Porsche Cayenne t.ex. blir ju mycket dyrare som hybrid än bensinare. Detsamma gäller t.ex. Panamera sport Turismo men även xc90 T8 kontra bensinare.
Är det så att el/hybridbil inte är bra för egenföretagare att ta på företaget?
Noterad på skatteverket att man får samma reseavdrag med elbil som fossilbil. Ännu ett ekonomiskt argument, alltså.
Jag har för övrigt köpt en e-golf.
Mmm, kommer ihåg att du sa att den var kalas. Jag är också sjukt nöjd, förutom ett lågt ”stomljud” bakifrån. Svårt att veta om det ska vara så eller ej. Lite ”hjulljud” är det ju så klart, men detta låter lite mer.Sweet,
Jag har haft en E-Golf mellan typ 2014-2017. Billigaste bilägandet jag haft sedan jag tog körkort för 15 år sedan.