Haha hur kan du inte hitta fredagstråden?Försöker hitta fredagstråden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha hur kan du inte hitta fredagstråden?Försöker hitta fredagstråden!
En dubblett för den som inte läser fredagstråden
Varsågod. Den ligger precis under Cwc tråden just nuBegriper det inte!!! Jag är datorilliterat!
Begriper det inte!!! Jag är datorilliterat!
In vino confucius…Ett jäkla mysterium var den är...
Kommer ihåg att den stal all handledstid när den var hos mig i början. Bekväm, bra size, tydlig och lite kul historia. Men när jag väl bytte så åkte den knappt på igen.Fortfarande denna
Dykaren har jag sedan 5 år tillbaka faktisktKommer ihåg att den stal all handledstid när den var hos mig i början. Bekväm, bra size, tydlig och lite kul historia. Men när jag väl bytte så åkte den knappt på igen.
Kört dykaren sedan flaggan kom hem dock och inte tröttnat. Den är liksom jävligt bra men var tvungen att rotera till annat nu
Var tvungen att kolla hur länge jag haft min och det var faktiskt drygt 4 år nuDykaren har jag sedan 5 år tillbaka faktiskt
Vill någon vara med på en gruppbeställning av Phoenix-nato direkt från Silvermans? Vi får mängdrabatt, + kan dela på den hutlösa frakten på 25 £ samt eventuell tull. Jag löser i så fall att ta emot banden samt skickar dem till sina respektive ägare med post.
PHOENIX MILITARY ISSUE WATCH STRAP
Please note: Phoenix straps will fray and the holes will stretch. This is particular to the Phoenix straps. They are tough and will last a long time but if you do NOT like your straps looking vintage or worn quickly, please buy the CWC issue straps, which do not fray or stretch and stay looking...www.silvermans.co.uk
Är gärna på cwc Nato också. Kan även tänka mig Phoenix men dom är lite dyrare va? Tycker cwcs färger ser lite roligare ut också. Grön har varit out of stock ett tag dock.Jag skulle kunna tänka mig ett cwc-nato istället för ett Phoenix.
Jag skulle kunna tänka mig ett cwc-nato istället för ett Phoenix.
Det är lugnt med olika märken! Hör av er via PM med vad ni vill ha (gäller även andra i tråden) så löser jag en beställning imorgon eftermiddag.Är gärna på cwc Nato också. Kan även tänka mig Phoenix men dom är lite dyrare va? Tycker cwcs färger ser lite roligare ut också. Grön har varit out of stock ett tag dock.
Grymt. Har skickat PM. Väntar vi in dom som är out of stock då eller?Det är lugnt med olika märken! Hör av er via PM med vad ni vill ha (gäller även andra i tråden) så löser jag en beställning imorgon eftermiddag.
Helt klart!Den gör sig nästan lite extra bra tillsammans med gröna kläder!
Den gör sig nästan lite extra bra tillsammans med gröna kläder!