• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

trumpetera

Panerai
En dubblett för den som inte läser fredagstråden
IMG_20210827_065036-01.jpeg
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Kommer ihåg att den stal all handledstid när den var hos mig i början. Bekväm, bra size, tydlig och lite kul historia. Men när jag väl bytte så åkte den knappt på igen.

Kört dykaren sedan flaggan kom hem dock och inte tröttnat. Den är liksom jävligt bra :) men var tvungen att rotera till annat nu
 

Fujoor

Patek
2-Faktor
Kommer ihåg att den stal all handledstid när den var hos mig i början. Bekväm, bra size, tydlig och lite kul historia. Men när jag väl bytte så åkte den knappt på igen.

Kört dykaren sedan flaggan kom hem dock och inte tröttnat. Den är liksom jävligt bra :) men var tvungen att rotera till annat nu
Dykaren har jag sedan 5 år tillbaka faktiskt :)
 

JacquesCosteau

Panerai
2-Faktor
Vill någon vara med på en gruppbeställning av Phoenix-nato direkt från Silvermans? Vi får mängdrabatt, + kan dela på den hutlösa frakten på 25 £ samt eventuell tull. Jag löser i så fall att ta emot banden samt skickar dem till sina respektive ägare med post. Beställning nu genomförd!

 
Senast ändrad:

finnirgens

Panerai
Vill någon vara med på en gruppbeställning av Phoenix-nato direkt från Silvermans? Vi får mängdrabatt, + kan dela på den hutlösa frakten på 25 £ samt eventuell tull. Jag löser i så fall att ta emot banden samt skickar dem till sina respektive ägare med post.


Jag skulle kunna tänka mig ett cwc-nato istället för ett Phoenix.
 

JacquesCosteau

Panerai
2-Faktor
Jag skulle kunna tänka mig ett cwc-nato istället för ett Phoenix.

Är gärna på cwc Nato också. Kan även tänka mig Phoenix men dom är lite dyrare va? Tycker cwcs färger ser lite roligare ut också. Grön har varit out of stock ett tag dock.
Det är lugnt med olika märken! Hör av er via PM med vad ni vill ha (gäller även andra i tråden) så löser jag en beställning imorgon eftermiddag.
 
Topp