• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

Fujoor

Patek
2-Faktor
Banden är framme. Tack @JacquesCosteau
Här på ett grönt Phoenix
6BA9EDCF-910D-4059-9276-BB92BE380D11.jpeg
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor

Annons på uhrforum.de, säljaren är i Sverige. Om någon är sugen...
 

JacquesCosteau

Panerai
2-Faktor

Annons på uhrforum.de, säljaren är i Sverige. Om någon är sugen...
Säljaren är jag, hade tänkt lägga upp klockan här på KS också vad det lider. Om någon i tråden är intresserad får den gärna höra av sig så kan vi diskutera pris eller eventuellt byte! Rör sig om klockan från den här annonsen:
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Drömjobb! Känns som att du valt rätt yrke för din klocka (eller om det kanske var rätt klocka för ditt yrke)😀
Kanske det! Jag gillar CWC eftersom de för mig är en fin klocka som gärna kan ta lite stryk. Jag tycker inte om att gå och passa armen alltför mycket för att inte dunka in i saker. Men egentligen har jag oftast på mig en G-Shock på jobbet. Inte lika snyggt men mer praktisk eftersom man snabbt kan växla mellan UTC och lokal tid. Men jag har märkt att urtavlan på SBS är väldigt enkel att avläsa, man ser direkt vilken minut klockan pekar på. Det enda som stör är egentligen dag/datum visning i dåligt ljus då den kan förväxlas med minutvisaren.
 

Crispie

Rolex
CWC G10 GS med datum har varit slutsåld hos CWC i flera månader nu. Har lämnat mejladress för att få notis om det kommer kommer in för cirka tre månader sen men knäpptyst och fortfarande slut. Någon som vet något? Annars får jag dra iväg ett mejl till dom.

Juni/Juli svara de mig för någon vecka sen.
Är det någon som hört nått om G10 GS date? Varit slutsålt snart ett år? @Facegravy har du nått nytt?
 
Topp