Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter trovärdigt...Den här stannar!
Ha ha..så är det; man känner sig själv genom andraLåter trovärdigt...
Sådärja! Riktigt fin!Issued 97
Issued 96
Nej tyvärr.Brukar det dyka upp gamla issued klockor till försäljning på CWC's hemsida? Det jag hittar nu verkar mest vara preworn demo/photo klockor.
Ok, tackNej tyvärr.
De där natot såg riktigt trevligt inslitet ut Diggar självklart klockan också!Mycket T just nu, balanserar upp med en L ;-)
Slitet och väldigt bekvämt. Det lär hänga med tills det faller i bitarDe där natot såg riktigt trevligt inslitet ut Diggar självklart klockan också!
Min gör likadant och är från 2009. Du kan ju alltid höra med dom om du känner för det men tror inte det är någon fara på taketBeställde en CWC RN Diver Mk.2 som kom hem igår. Mycket nöjd med klockan, men jag har upptäckt ett problem. Sekundvisaren verkar sitta löst och "hänger" liksom. Det bara handlar om någon millimeter och man kan fortfarande se vad klockan är, men jag är orolig för att en löst sittande visare kan skada verket eller lossna ännu mer. Ska jag kontakta CWC och åberopa garanti eller är detta sånt som kan hända? Jag vet att det är ett allmänt känt problem att sekundvisaren på kvartsklockor inte alltid lirar.
Om du menar att den inte träffar markeringarna hela varvet runt så får du vänja dig vid det, så är det på många kvartsare.Beställde en CWC RN Diver Mk.2 som kom hem igår. Mycket nöjd med klockan, men jag har upptäckt ett problem. Sekundvisaren verkar sitta löst och "hänger" liksom. Det bara handlar om någon millimeter och man kan fortfarande se vad klockan är, men jag är orolig för att en löst sittande visare kan skada verket eller lossna ännu mer. Ska jag kontakta CWC och åberopa garanti eller är detta sånt som kan hända? Jag vet att det är ett allmänt känt problem att sekundvisaren på kvartsklockor inte alltid lirar.
Svaret blir hyfsat enkelt. Pris på klockor och deras prestanda/kvalité har inget direkt samband historia och samlarvärde spelar in.Hej på er. Jag är relativt ny på Klocksnack och tänkte fråga er på CWC-diskussionen en sak. Jag tycker CWC General Service klockor är fina och funderar på att köpa en. CWC G10 och CWC GS Sapphire är, som jag har förstått det hela, typ samma klocka med skillnaden att den senare har safirglas och att e har olika färger. Min fråga är helt enkelt varför den med safirglas är billigare när det i min hjärna borde vara tvärtom. Är inte det bättre med safirglas? Här kommer fotografier på de vackra klockorna.
Beställde en CWC RN Diver Mk.2 som kom hem igår. Mycket nöjd med klockan, men jag har upptäckt ett problem. Sekundvisaren verkar sitta löst och "hänger" liksom. Det bara handlar om någon millimeter och man kan fortfarande se vad klockan är, men jag är orolig för att en löst sittande visare kan skada verket eller lossna ännu mer. Ska jag kontakta CWC och åberopa garanti eller är detta sånt som kan hända? Jag vet att det är ett allmänt känt problem att sekundvisaren på kvartsklockor inte alltid lirar.
Fasta bandstift är ju det bästa med den!Fick hem denna igår, känns riktigt ordentlig och trevlig. Däremot får vi se hur länge den stannar pga de fasta bandstiften och inte kunna bära länk. Men i övrigt känns den väldigt bra för pengen
Nej, svårt coola klockor för en liten peng( även om en issued nu för tiden kostar en del)
Kan man annat än älska dessa?