Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå, i alla fall en av dem - https://klocksnack.se/threads/cwc-fd-tactical-diver-le.184981/Ingen som vill avyttra sin CWC?
Den gör sig jävligt bra på nato så mig stör det inte. Byter färg ibland bara. Ibland får den åka på läder också.Ledsen man blir stt utbudet på
Armband blir så snävt på dykaren, gillar den klockan som tusan men, är ing älskare av stt alltid gå
Runt med nato
Snygg patina! Gillar rembanden på dessa, är ute efter sånt till min dykare (gummi i orginal) Några tips/tankar på bästa låsvariant för dessa band? Verkar finnas kardborre, 'vanlig' med spänne och hål i remmen, samt 'krok och hake'. Behöver ju vara både rejält och praktiskt, och jag har aldrig testat remband förut...Samma klocka fyra år senare.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad man ska tycka om den här. Det här måste vara definitionen av ordet "fulsnygg"?Nytt på gång från CWC. En korsbefruktning mellan deras Royal Navy Diver och Falcon Chronograph.
Datumet var ju hemskt.Nytt på gång från CWC. En korsbefruktning mellan deras Royal Navy Diver och Falcon Chronograph.
Hela klockan ser hemsk ut….Datumet var ju hemskt.
Jag tycker att de flesta klockor är fula på den där typen av renderingar så jag väntar lite med att döma ut den. Såna där fylledatum är dock bland det värsta jag vet på en klocka, speciellt när det är en kronograf.Hela klockan ser hemsk ut….
Njaa tex VC:s kronograf har sin datumvisare typ på samma sätt men den tycker jag är rätt så charmig men inte på CWC. Känns så fel eller rättare sagt känns så ovanligt.Jag tycker att de flesta klockor är fula på den där typen av renderingar så jag väntar lite med att döma ut den. Såna där fylledatum är dock bland det värsta jag vet på en klocka, speciellt när det är en kronograf.
Vete fan alltså… Såg däremot bättre ut ”irl” på deras Instagram faktiskt! 899£ enligt uppgift. Quartz också va? 12 papp exklusive tull och moms är lite saftigt ändå…Nytt på gång från CWC. En korsbefruktning mellan deras Royal Navy Diver och Falcon Chronograph.