finnirgens
Silver
Bara denna som får handledstid. Älskar denna quartzare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggare, coolare och stabilare slitvarg får du leta efter.Bara denna som får handledstid. Älskar denna quartzare!
Samma här. Den stjäl all uppmärksamhet i lådan...Bara denna som får handledstid. Älskar denna quartzare!
Nej. Går inte. Den asymmetriska boetten...det går bara inte. Annars håller jag med dig.Någon som har denna modellen? Jag tycker att den är jävligt snygg
Hehe, har inte sett det förrän nu. Jag kan hålla med om att det skär sig lite nu när man är medveten om det.Nej. Går inte. Den asymmetriska boetten...det går bara inte. Annars håller jag med dig.
Det är ju det som är cool!Nej. Går inte. Den asymmetriska boetten...det går bara inte. Annars håller jag med dig.
Jepp, det som gört. Cool klocka.Det är ju det som är cool!
Ja, otroligt snygg klocka. Kommer att landa en i min låda någon gång,Någon som har denna modellen? Jag tycker att den är jävligt snygg
[/QUOTE]+1 på de
QUOTE="yonsson, post: 1999595, member: 48"]Det är ju det som är cool!
Det måste väl finnas någon på forumet som har en och kan dela med sig av lite kommentarer?Ja, otroligt snygg klocka. Kommer att landa en i min låda någon gång,
Well, jag tyckte Turtle-boetten såg ut som skit första gången jag såg den och Tunan var asful. Nu har jag avverkat 3 Turtles och hovrar med fingret över köpknappen på en SBBN031, så jag kanske ändrar uppfattning även om denna framöver. That's what KS will do to you..Det är ju det som är cool!
Yes stämmer! Issued 1973 till royal navyÄr klockan på bilden din 73:a? Sjukt fin och bra skick @Pilot
Det gör den speciell och coolNej. Går inte. Den asymmetriska boetten...det går bara inte. Annars håller jag med dig.
20mm går om det är mjukt men det är egentligen för stort. Hade bara ett 20mm Nato hemma som var mjukt nog för att klämma inHej alla!
Har en CWC G10 på ingång. Kan man ha 20mm Nato? Eller är det 18mm som gäller? Tänker på Zuludiver... textil/skinn/läder.
20mm går om det är mjukt men det är egentligen för stort. Hade bara ett 20mm Nato hemma som var mjukt nog för att klämma in
Har inte testat Zuludiver Nato ännu. @yonsson förespråkar dom dock, han vet nog merSå du tror inte http://royalstraps.se/product/dessert-sand-natoband funkar då?
Det är bredden han undrar över.Har inte testat Zuludiver Nato ännu. @yonsson förespråkar dom dock, han vet nog mer
Tänkte om du visste hur mjuka zuludiver Nato är. De jag köpte från Seikosthlm som tydligen ska kommit från gnomom var 20mm men tillräckligt mjukt för att pressa in på G10. Andra styvare naton gick inte in. Känns som de är typ 19mm mellan luggarna på G10. Har 18mm på nu men då är det litet glapp iställetDet är bredden han undrar över.
Bytte aldrig till 20mm-nato på min lilla CWC och jag skickade iväg den igår så jag kan inte ge något bra svar.
Hellre litet glapp än att bandet skaver på luggarnaTänkte om du visste hur mjuka zuludiver Nato är. De jag köpte från Seikosthlm som tydligen ska kommit från gnomom var 20mm men tillräckligt mjukt för att pressa in på G10. Andra styvare naton gick inte in. Känns som de är typ 19mm mellan luggarna på G10. Har 18mm på nu men då är det litet glapp istället