Vad stod det?Edit: hittade på bakboetten, att det var så enkelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad stod det?Edit: hittade på bakboetten, att det var så enkelt
Vad stod det?
Det är väl just detta som är klockans storhet? Att den inte gör nått väsen av sig men är snygg, funktionell, klassisk, en slitvarg och med den militära kopplingen som grädde på moset.Även om den inte gör så mycket väsen av sig på handleden så är den ju riktigt najsig.
Natot är också bra, men dom måste ha grävt fram det ur något gammalt mobförråd för det luktade ju inte karamell direkt. Snarare jordigt med distinkta undertoner av gammal skyttegravsfot.
Det är väl just detta som är klockans storhet? Att den inte gör nått väsen av sig men är snygg, funktionell, klassisk, en slitvarg och med den militära kopplingen som grädde på moset.
Fint med länk ibland, dock så är ju NATO't väldigt bekvämt som daily driverVarför? Det bästa är ju att man slipper fundeda på vilket band som är bäst. Sätta på en racklig SEIKO-länk känns ju helt onödigt.
Tror det avhandlats i nån tråd. Kommer inte ihåg vilken nu bara.
Har för mig att det är nåt i stil med.
0555/
6645 natokoden för armbandsur
99 uk
7573314 Natostocknumber
180/18 serienr
Är inte 180/18 att det är nr 180 från batchen 2018? Är den från framtiden?Är det någon som vet vad alla siffror betyder?
Är inte 180/18 att det är nr 180 från batchen 2018? Är den från framtiden?
Jag funderar på att beställa den här för att den verkar lite större. https://www.cwcwatch.com/collections/general-service-watches/products/cwc-gs-sapphire-watch-black Ska man välja datum eller inte och varför har ingen tidigare köpt den svarta? Är den bara ful och ointressant eller är den lättrepad eller har den andra nackdelar?
Ja men då så, då är det bara att beställa . Datum är bra att ha, men det är snyggare tavla utan. Detta liv, ständigt kompromisserJag har tittat på denna utan datum sedan förra året...men har inte slagit till ännu. Jag ser inga nackdelar alls! Kanske blir det en julklapp till mig själv... ...en för tidig julklapp
Det är säkert den kommande modellen? Ser etsat ut dessutom, inte graverat, så man kan ju gissa sig till att det är en prototyp.Är inte 180/18 att det är nr 180 från batchen 2018? Är den från framtiden?
Det är säkert den kommande modellen? Ser etsat ut dessutom, inte graverat, så man kan ju gissa sig till att det är en prototyp.
Den senaste batchen är inte graverad utan fulgraverad. Personligen tycker jag de äldre är mycket snyggare med sin riktiga djupgravering.
Skitfin. Funderat på en självJag har tittat på denna utan datum sedan förra året...men har inte slagit till ännu. Jag ser inga nackdelar alls! Kanske blir det en julklapp till mig själv... ...en för tidig julklapp
Är det så stor skillnad? Menar du djup i nummerserien?
Trökigt! Så här ska det se ut.
Den från "18" har ju väldigt ytlig märkning.Är det så stor skillnad? Menar du djup i nummerserien?
Menar du 16? 18 finns inte.Den från "18" har ju väldigt ytlig märkning.
Jag ser skillnad. På din bild ser det urfräst ut och på min mer stansat.Menar du 16? 18 finns inte.