• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte om du visste hur mjuka zuludiver Nato är. De jag köpte från Seikosthlm som tydligen ska kommit från gnomom var 20mm men tillräckligt mjukt för att pressa in på G10. Andra styvare naton gick inte in. Känns som de är typ 19mm mellan luggarna på G10. Har 18mm på nu men då är det litet glapp istället :p
  • 19mm finns på natoband.nu, de är inte jättemjuka.
  • Phoenix är tunna och väldigt mjuka, finns inte i 19mm.
  • Zuludiver är ganska tunna men inte alltid så mjuka.
  • Strapcodes naton finns i två tjocklekar, det tunna är väldigt mjukt.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
  • 19mm finns på natoband.nu, de är inte jättemjuka.
  • Phoenix är tunna och väldigt mjuka, finns inte i 19mm.
  • Zuludiver är ganska tunna men inte alltid så mjuka.
  • Strapcodes naton finns i två tjocklekar, det tunna är väldigt mjukt.
Kommer sluta med att jag beställt Natoband för över tusen spänn bara för att ha testat alla dessa olika nu ju :hilarious:
 

Pilot

Panerai
2-Faktor
IMG_0029.JPG
Tycker att kronografen förtjänar lite mer bilder här! Men de verkar inte finnas så många här på forumet!
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Nej. Går inte. Den asymmetriska boetten...det går bara inte. Annars håller jag med dig.

IMG_7102.JPG

Hehe, har inte sett det förrän nu. Jag kan hålla med om att det skär sig lite nu när man är medveten om det.

Ja, den ser ut som en tandläkarbedövning. En halv ansiktsblockering.
Jahapp, ord och inga visor. Antar att ni inte skulle ta i en Speedy Pro heller:rolleyes:
 
Senast ändrad:
Topp