Att ytan på din är behandlad gör säkert sitt också, spelar ingen roll för mig men "18"-klockans märkning är ju klart tråkigare.Jag ser skillnad. På din bild ser det urfräst ut och på min mer stansat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att ytan på din är behandlad gör säkert sitt också, spelar ingen roll för mig men "18"-klockans märkning är ju klart tråkigare.Jag ser skillnad. På din bild ser det urfräst ut och på min mer stansat.
Får vi ett bättre pris då tror du? Hello CWC, we are four guys from Sweden. We want to give you a large large order. Are you prepared? Four G10 at the same time. Man vet aldrig?@stelah @finnirgens @Mark-IX vi kanske ska beställa ihop? är själv sugen på en G10 med svart urtavla... helt förälskad i G10.
Ja kanske det. Menar du 18 mm lug width? Jag förstår inte riktigt. GS verkar den modellserien heta. GS som i Grand SeikoAtt ytan på din är behandlad gör säkert sitt också, spelar ingen roll för mig men "18"-klockans märkning är ju klart tråkigare.
Ja kanske det. Menar du 18 mm lug width? Jag förstår inte riktigt. GS verkar den modellserien heta. GS som i Grand Seiko
Får vi ett bättre pris då tror du? Hello CWC, we are four guys from Sweden. We want to give you a large large order. Are you prepared? Four G10 at the same time. Man vet aldrig?
Jaha, du tänker så . Det stod helt still.Jag antar att yonsson syftar på min klocka som är märkt 180/18. Se bilden längre upp i tråden.
Tack, nu är jag med.
Jaha, så långt hade jag inte kommit. Jag bara tittade på klockorna. Då är det värt det.Haha kanske. Kan dock tycka att frakten på 25 pund är lite väl overkill eller vad tycker du?
Jaha det är din, det fattade inte jag. Trodde det var ett sample på den kommande modellen. Det var ju lite roligt.Jag antar att yonsson syftar på min klocka som är märkt 180/18. Se bilden längre upp i tråden.
Jaha, så långt hade jag inte kommit. Jag bara tittade på klockorna. Då är det värt det.
OK, jag är på.@stelah @finnirgens @Mark-IX vi kanske ska beställa ihop? är själv sugen på en G10 med svart urtavla... helt förälskad i G10.
OK, jag är på.
Haha har du bestämt dig? Jag är också på! Ska vi vänta in svar från @finnirgens och @Mark-IX ?
Ja, vi väntar in @finnirgens sen slår vi till.Haha har du bestämt dig? Jag är också på! Ska vi vänta in svar från @finnirgens och @Mark-IX ?
Beställde den 30/8 och kunde hämta ut paketet den 14/9.Ni som beställt från silvermans.co.uk, hur lång har leveransen varit?
Beställde den 30/8 och kunde hämta ut paketet den 14/9.
Jag håller lite på köpknappen lite men jag är fortfarande sugen. Skulle vara roligt att höra om någon hade G10:an safir. Jag kommer att köpa, så småningom.......Ja, vi väntar in @finnirgens sen slår vi till.
Kanonfin!Årsmodell 1979. RAF issued.
Gör sig faktiskt också i dressad kontext.