Tror inte du vågarVete fan, ska känna på det lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte du vågarVete fan, ska känna på det lite.
Egentligen inte, men jag har beställt ett par Seat Belt nato från CSW som jag tror på. Dom ska vara ca 1,3 mm tjocka.Nån som har lite tips på natoband. Lite tjockare och sydda skulle vara kul.
Jajamen. Det stod still i typ fyra dagar. Har också för mig att Royal Mail angav att det kom till Sverige någon dag tidigare än postnord hävdar.Hej @Buddhaliscious. Mitt paket har inte uppdaterats sedan den 22:e. Tydligen är den fast i Stockholm, var det så för dig också? Jag kontaktade PostNord och de ville att jag skulle kontakta Silvermans för att göra en reklamation konstigt!
Jajamen. Det stod still i typ fyra dagar. Har också för mig att Royal Mail angav att det kom till Sverige någon dag tidigare än postnord hävdar.
Äre tritium?The Tactical Diver. Limiterad till 20 ex. Mer info kommer.
Äre tritium?
Fjolligt men luminova och T-märkning.Detta är bara en prototyp och har T-dial med luminova. Men jag hoppas verkligen på att kunna få till riktiga Tritium-tavlor, möjligheten finns, men det får inte bli på bekostnad av att priset drar iväg alltför mycket.
Fjolligt men luminova och T-märkning.
Som att sätta Turboklistermärke på en Aygo.Man kan tycka det.
Som att sätta Turboklistermärke på en Aygo.
Gullig! Kul färgkombo.Som sagt. Prototyp. Antingen blir det L och luminova eller T och riktigt tritium.
Men den borde väl gå att bygga ihop själv av en vanlig och en sbs?The Tactical Diver. Limiterad till 20 ex. Mer info kommer.
The Tactical Diver. Limiterad till 20 ex. Mer info kommer.
Men den borde väl gå att bygga ihop själv av en vanlig och en sbs?
Jag är med på det men jag tycker att deras designavdelning kunde varit något mer innovativa. Även om den är snygg så är den slapp. Kunde ju lika gärna varit ett hemmabygge.Absolut, det går men det blir dyrt samt blir en franken.
Jag är med på det men jag tycker att deras designavdelning kunde varit något mer innovativa. Även om den är snygg så är den slapp. Kunde ju lika gärna varit ett hemmabygge.
Hur är det med Destro och Milspec? Vet ju att EZM och tyskarna godkänner destro men hur är det med britterna och MOD?Coolt med destro! (Även om det såklart är enkelt fixat på egen hand med en nodate)
Jag hade lätt kunnat tänka mig en sådan fast med L-tavla eller riktig T-tavla, förutom Destro, passar inte mig som redan har klockan på höger arm.I detta fallet så består deras designavdelning av mig Men bra och ärlig feedback, tack!
Jag ville hålla den enkel men fortfarande fortfarande behålla den klassiska CWC-andan. Gjorde den helt enkelt som jag helst av allt ville ha den.
Svinball! Gillar den där svårt! Jag hade föredragit kronan på vänster sidaThe Tactical Diver. Limiterad till 20 ex. Mer info kommer.
Som sagt. Prototyp. Antingen blir det L och luminova eller T och riktigt tritium.
...lycka till med riktigt tritium!
The Tactical Diver. Limiterad till 20 ex. Mer info kommer.
Jag hade hellre sett en SBS-boett med en cromad ring.
Koolt projekt @Jaggis ! Brutalt premium att ha en sån cwc som är designad av en fellow KS-are, hoppas allt går vägen och att det inom en rimlig framtid finns att köpa ett ex av denna stenhårda tool-watch
Tummen upp!