• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Hybrid SBS med kromad ring! Hade hellre sett en matt ring än en blank - men hade ingen lös :D ...I övrigt nöjd :)
IMG_4180.JPG

Är det någon som har en bild på en CWC G10 på ett NDC French Marine strap?

Eller är det ”omöjligt” att få på ett på en G10?

Fick också nyhets mail från CWC idad. Den är snygg och det är en rolig ide. Men håller med om priset. Lite väääl saftigt.

Enl vad jag förstod, så består skillnaderna i
Annan urtavla
Andra visare
Safirglas
Men i övrigt är det samma som den gamla vanliga automatic utan datum?

CWC 73119_grande.jpg
CWC 2 IMG_4332_400x.jpg
Storheten med CWC-dykarn för mig är att det är en bra och cool klocka till en vettig peng. Just detta försvinner med fakepatina och Omegapriser.
Gör om, gör rätt!

Det ligger en köpesannons på k&s på en CWCdykare. Jag började skriva ett PM till annonsören men mitt i kom jag på att den är för bra för att sälja. En keeper helt enkelt.
Perfekt sommarbeater dessutom. Snabba bandbyten mellan havet och krogen, från gummi till läder, bidrar också till att den blir kvar.
Jag sålde min 97a i aug men köpte redan efter nån vecka en ny då jag saknade den. Jag höll alltså på att göra samma misstag igen.

IMG_0923.JPG

Issued -97. Inte min längre men jag tror den är kvar på KS.

IMG_1500.JPG

Nuvarande kämpen. En keeper alltså.

Den här och nya reissuen kommer få turas om framöver. Få andra klockor som klarar av att kvala in för att konkurera om platsen på min handled.

Tactical Diver ETA Jan -18.
FDLETD_01.JPG
Det förstår jag. Tactical divern är jävligt cool och det är reissuen också. Har svårt att motivera mig att ha min Sub, CWC:n sitter på jämt. Kan tycka det var lite synd att priset på den blev lite väl högt( enligt mig eller så är det bara för att jag inte har pengarna just nu). Verkar som CWC blivit hyfsat hypat. Fler issued divers på tex ebay än det varit på länge.

Tillbaka
Topp