• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Hej @Buddhaliscious. Mitt paket har inte uppdaterats sedan den 22:e. Tydligen är den fast i Stockholm, var det så för dig också? Jag kontaktade PostNord och de ville att jag skulle kontakta Silvermans för att göra en reklamation :( konstigt!
Jag hade samma problem. Ringde Postnord och frågade varför paketet inte rörde på sig. Den enda hjälpen jag fick från postnord var att "då är det väl försvunnet då", "du får kontakta den som skickat så får de reklamera försändelsen". Jag kontaktade Silvermans som var mkt behjälpliga och kunde via Brittish Royal Mail konstatera att den fastnat i svenska tullen. Dagen efter var paketet i rörelse igen. Tråkigt att postnord inte lyfte ett finger och inte kan hitta samma information trots att paketet är i Sverige...

Jag hade samma problem. Ringde Postnord och frågade varför paketet inte rörde på sig. Den enda hjälpen jag fick från postnord var att "då är det väl försvunnet då", "du får kontakta den som skickat så får de reklamera försändelsen". Jag kontaktade Silvermans som var mkt behjälpliga och kunde via Brittish Royal Mail konstatera att den fastnat i svenska tullen. Dagen efter var paketet i rörelse igen. Tråkigt att postnord inte lyfte ett finger och inte kan hitta samma information trots att paketet är i Sverige...

Tack! Har mailat silvermans och inväntar svar :)

The Tactical Diver. Limiterad till 20 ex. Mer info kommer.

IMG_5480.JPG

IMG_5481.JPG
Även på CWC's sociala medier :)
image.jpeg
image.jpeg

Precis köpt en diver med T-tavla som är vad jag tycker är i glappet på om det är en tavla med riktig tritium eller t-tavla med Luminova. Säljarn tror att den är en 2012-13 men vet inte och då inte heller gällande om det är Luminova på denna. Ingen märkning på baksidan som jag sett på andra 2012 klockor. Vet något ett bra sätt att kolla? Sälv tycker jag att Luminova är mer bulligt medan Tritium är platt.

CWC.jpg

Nån som har koll
Egentligen inte, men jag har beställt ett par Seat Belt nato från CSW som jag tror på. Dom ska vara ca 1,3 mm tjocka.
Ett annat kraftigare är BluShark är upp till 1,5 mm beroende på modell. Dom är jag också nyfiken på även om dom egentligen är lite för korta för min smak -tjockleken kanske kompenserar för det.
Tack! Kollar:)

Tillbaka
Topp