Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I detta fallet så består deras designavdelning av mig
Spännande. Vad är din koppling till CWC?
Jag hade samma problem. Ringde Postnord och frågade varför paketet inte rörde på sig. Den enda hjälpen jag fick från postnord var att "då är det väl försvunnet då", "du får kontakta den som skickat så får de reklamera försändelsen". Jag kontaktade Silvermans som var mkt behjälpliga och kunde via Brittish Royal Mail konstatera att den fastnat i svenska tullen. Dagen efter var paketet i rörelse igen. Tråkigt att postnord inte lyfte ett finger och inte kan hitta samma information trots att paketet är i Sverige...Hej @Buddhaliscious. Mitt paket har inte uppdaterats sedan den 22:e. Tydligen är den fast i Stockholm, var det så för dig också? Jag kontaktade PostNord och de ville att jag skulle kontakta Silvermans för att göra en reklamation konstigt!
Bara en simpel fanboy
Riktigt cool! Den har kvar dragen av CWC, men känns ändå lite annorlunda och modernare.
Vad är der du har ändrat? Vridring och krona har pvd-behandlats och så har du vridit urtavlan 180 grader. Är det ngt ytterligare?
Jag hade samma problem. Ringde Postnord och frågade varför paketet inte rörde på sig. Den enda hjälpen jag fick från postnord var att "då är det väl försvunnet då", "du får kontakta den som skickat så får de reklamera försändelsen". Jag kontaktade Silvermans som var mkt behjälpliga och kunde via Brittish Royal Mail konstatera att den fastnat i svenska tullen. Dagen efter var paketet i rörelse igen. Tråkigt att postnord inte lyfte ett finger och inte kan hitta samma information trots att paketet är i Sverige...
Även på CWC's sociala medierThe Tactical Diver. Limiterad till 20 ex. Mer info kommer.
SB Nato. Mjukt och mysigt, och den borstade hårdvaran matchar klockan perfekt.
Är det nån här som kan photoshopa och invertera den där till sbsboett och standardbecel & krona?Även på CWC's sociala medier
@Sebran @stelah @finnirgens ....Inatt slog jag till - tryckte på köpknappen, och gick till kassan! Får se hur lång tid det tar innan uret dimper ner.
(Bild lånad från CWC hemsida)
Grattis! Den är skitsnygg!
Jag har fortfarande inte fått min g10 än, beställde den 19:e september. Hoppas det går snabbare för din del!
Varför köper jag också klockor, på nätterna, på helgen.........@Sebran @stelah @finnirgens ....Inatt slog jag till - tryckte på köpknappen, och gick till kassan! Får se hur lång tid det tar innan uret dimper ner.
Trevlig klocka! Väntar med spänning på ett omdöme!@Sebran @stelah @finnirgens ....Inatt slog jag till - tryckte på köpknappen, och gick till kassan! Får se hur lång tid det tar innan uret dimper ner.
Riktigt tuff, kul projekt. Tycker absolut du fått till lite Sinn-känsla. Får på något vis även lite Heuer Bund vibbar på ett bra sätt.That's it. Ville ha en CWC men med lite Sinn U1 SDR-känsla.
Tack! KollarEgentligen inte, men jag har beställt ett par Seat Belt nato från CSW som jag tror på. Dom ska vara ca 1,3 mm tjocka.
Ett annat kraftigare är BluShark är upp till 1,5 mm beroende på modell. Dom är jag också nyfiken på även om dom egentligen är lite för korta för min smak -tjockleken kanske kompenserar för det.
Snygg, är det safir modellen? Har den skruvad krona också? Vad fick du betala för den?Äntligen är den här!
Snygg, är det safir modellen? Har den skruvad krona också? Vad fick du betala för den?
Ok, sugen på värsting modellen, men vet inte om det är värt priset... grym klocka hur som helst! Hoppas du är nöjd.Nej det är den vanliga modellen för 170 pund. Ingen skruvad krona, utan man drar ut den bara
Ok, sugen på värsting modellen, men vet inte om det är värt priset... grym klocka hur som helst! Hoppas du är nöjd.