• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Den här och nya reissuen kommer få turas om framöver. Få andra klockor som klarar av att kvala in för att konkurera om platsen på min handled.

Tactical Diver ETA Jan -18.
FDLETD_01.JPG
Så du har slagit till på reissun? Grattis! Den på bilden är också väldigt nice.

Nope... Nu 16 dagar efter beställning/betalning, kan jag fortfarande inte se att klockan nått Sverige! Ikväll blir det ett mail till England.

Dom har tampats en del med sjukdomar och i samband med att dom släppte reissuen så har dom haft fullt upp. Inget som rättfärdigar att din klocka blivit försenad men vet att dom fått göra många omprioriteringar. Hoppas klockan dyker upp snart iaf! Inget som Royal Mail eller Postnord strulat till då?

Senast ändrad:
Nope... Nu 16 dagar efter beställning/betalning, kan jag fortfarande inte se att klockan nått Sverige! Ikväll blir det ett mail till England.
Jag har skickat in min klocka tre gånger för lagning och var gång var den ”precis” färdig när jag ringde för att höra vart den tagit vägeno_O så mitt tips är att ligga på och hör av dig!

Senaste tillskottet. Non-issued. Nyservad och från 2012-13 enligt förra ägarn. Som bör vara bland dom sista tillverkade med tritium. Jämfört med min SBS med T-tavla & luminova med lupp och inte alls samma yta & färg. Så bör vara tritium på denna.

IMG_1934.JPG

Tillbaka
Topp