Sinnessjukt pris men vilken jäkla fräck klocka!Kungligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sinnessjukt pris men vilken jäkla fräck klocka!Kungligt!
Jaaa! Du har helt rätt. Porr!Tack alla! Mer bilder kommer! Jag är så jävla nöjd. Man kan tycka vad man vill om fakepatinan men jag tycker det ser svinbra ut.
Tänker att Phoenix är givet och det lutar åt Bond. Vad tycker ni?
Kungligt!
Kungligt!
Är ju enkelt att kolla, lägg den i totalt mörker i ett dygn och se om den fortfarande lyser. Gissningsvis är det luminova, i princip alla tillverkare slutade med tritium år 2000, är det en NOS-tavla så bör du märka stor skillnad mot visarna.Senaste tillskottet. Non-issued. Nyservad och från 2012-13 enligt förra ägarn. Som bör vara bland dom sista tillverkade med tritium. Jämfört med min SBS med T-tavla & luminova med lupp och inte alls samma yta & färg. Så bör vara tritium på denna.
Cool! Synd med t-tavla dock, fattar inte varför de gör så. Bezeln och gamla loggan är riktigt nice.Tack alla! Mer bilder kommer! Jag är så jävla nöjd. Man kan tycka vad man vill om fakepatinan men jag tycker det ser svinbra ut.
Cool! Synd med t-tavla dock, fattar inte varför de gör så. Bezeln och gamla loggan är riktigt nice.
Hur är den storleksmässigt i förhållande till standardsortimentet? Är det en 1:1 size? (höjd, l2l, diameter?)I couldn't care less. Bara för att den ska se ut som originalet såklart. Man kan haka upp sig på det eller inte bry sig.
De har väl bara två olika boetter?Hur är den storleksmässigt i förhållande till standardsortimentet? Är det en 1:1 size? (höjd, l2l, diameter?)
Hur är den storleksmässigt i förhållande till standardsortimentet? Är det en 1:1 size? (höjd, l2l, diameter?)
Är ju enkelt att kolla, lägg den i totalt mörker i ett dygn och se om den fortfarande lyser. Gissningsvis är det luminova, i princip alla tillverkare slutade med tritium år 2000, är det en NOS-tavla så bör du märka stor skillnad mot visarna.
Konstigt bara att om dom slutade med tritium år 2000 så fortsatte man med T-tavlor i 14 år till innan man gick över till L-tavla? Ska testa tavlan. Lagt den i en mörk låda nu i ett dygn.
Grymt Snygg @Jaggis Grattis
Matchar index och visare helt? tycker de diffar lite men kanske bilder som luras?
Eller kanske bara jag som letar anledningar till att inte hugga en
Jag har en T tavla från 2009. Den bör ha tritium för inte fasen lyser det mkt om den. Dessutom så hade vi väl kommit fram till att tritiumet ligger väldigt plant på tavlan och luminova har som en liten bulle. Eller?Från mörk låda laddade med mobilblixt och sen bild 1 min senare. En SBS garanterad Luminova 2013 och den andra påstådd 2012 med tritium. Bredvid varandra. Skulle båda haft luminova borde det inte vara denna skillnaden?
Jag har en T tavla från 2009. Den bör ha tritium för inte fasen lyser det mkt om den. Dessutom så hade vi väl kommit fram till att tritiumet ligger väldigt plant på tavlan och luminova har som en liten bulle. Eller?
wow riktigt fin! Älskar sekund visaren lite milsub stuk på denTack alla! Mer bilder kommer! Jag är så jävla nöjd. Man kan tycka vad man vill om fakepatinan men jag tycker det ser svinbra ut.
Då så.Från mörk låda laddade med mobilblixt och sen bild 1 min senare. En SBS garanterad Luminova 2013 och den andra påstådd 2012 med tritium. Bredvid varandra. Skulle båda haft luminova borde det inte vara denna skillnaden?
Vad fick du för nummer? Sekundvisaren är mumma.Tack alla! Mer bilder kommer! Jag är så jävla nöjd. Man kan tycka vad man vill om fakepatinan men jag tycker det ser svinbra ut.
Vad fick du för nummer? Sekundvisaren är mumma.
Skit samma! Har man ett nummer mellan 1-100, så är man fan med i klubben!
Jag är nyfiken på om han fick ett nummer som han själv önskade?
3! Bra jobbat! Alla goda ting är ju tre sägs det. Personligen gillar jag att det är ett så lågt nummer. Det finns väldigt många nummer men bara några få som består av bara en siffra. Coolt!Sorry! Japp, fick nr 3 som jag ville ha.
Polerad eller matt? Vad tycker ni?
Har de den i produktsortimentet eller fixat själv? Eller en äldre modell?Hybrid - borstad ovansida och resten polerad