Oscar900218
Silver
Väldigt nöjd, känns dessutom bra att kunna posta sin första bild här i CWC-tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen dålig första CWC! GrattisVäldigt nöjd, känns dessutom bra att kunna posta sin första bild här i CWC-tråden
Tack! Är supernöjdIngen dålig första CWC! Grattis
Nu när jag fått försmak på cwc så är jag sugen på en GS sapphire watch black, någon som har några erfarenheter från denna?
Den var riktigt trevlig. Känner att i min blyga samling så behövs det en mindre klocka. Är den 36 eller 38mm?Har du inte problem med att det är en förhållandevis liten klocka - Köp! Jag har burit min nästan dagligen sedan jag fick den den för ca en månad sedan.
Den var riktigt trevlig. Känner att i min blyga samling så behövs det en mindre klocka. Är den 36 eller 38mm?
Tack för svaret, blir nog att beställa en. Ser onekligen bra utYttermått är 35 mm och 38 mm med krona. Pvd-varianten tycker jag upplevs större än den kromade.
Jäkligt snyggt! Du som fotat?
Tack! Japp, fotad med iPhone och lite fix i Snapseed.Jäkligt snyggt! Du som fotat?
Fy, en frukttelefon alltså.Tack! Japp, fotad med iPhone och lite fix i Snapseed.
Citerar mig själv med en färsk bildFy, en frukttelefon alltså.
Nåväl, väldigt snyggt ändå kör en Huawei P10 och det program som är standard för mina bilder.
Nejdå det är komplett ta av öglan, trä på klockan på den "övre" remmen. På med öglan igen och sedan krokar du kroken på öglan.Hej och god forts.
Jag fick detta armband i julklapp. Men jag undrar hur jag ska använda det? När jag bildgooglat så ser det ut som att jag saknar en del.
Hur ser era ut?
Du har allt du behöver. Jag bifogar en bild hur det skall se ut monterat.Hej och god forts.
Jag fick detta armband i julklapp. Men jag undrar hur jag ska använda det? När jag bildgooglat så ser det ut som att jag saknar en del.
Hur ser era ut?
Nejdå det är komplett ta av öglan, trä på klockan på den "övre" remmen. På med öglan igen och sedan krokar du kroken på öglan.
Trä igenom handen sen sitter den
Googlade bild
Tackar!
Du har allt du behöver. Jag bifogar en bild hur det skall se ut monterat.
Hejsan!
Tack alla för trevliga inspirerande bidrag i tråden!
Lurkat här ett tag och nu kunde jag inte låta bli att lösa medlemskap längre:
Återkommer med update när den har landat.
God fortsättning!