Oscar900218
Silver
Singularstraps har ett för fastbandstiftareDet finns inget tight bundband som passar till en fastbandstiftare? Jag tänker något i stil med Tudors, fast kanske i svart.
http://www.singularstraps.se/products/skinnband
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Singularstraps har ett för fastbandstiftareDet finns inget tight bundband som passar till en fastbandstiftare? Jag tänker något i stil med Tudors, fast kanske i svart.
Iron Ranger 8111?
Jajjamen...har hängt med i drygt 6 år! Blir bara snyggare och snyggare - liksom uret
Yeah dom är grymma!
Du tar väldigt trevliga och inspirerande bilder.
Mina 8111or har bara varit i tjänst ett knappt halvår men har blivit riktiga favoriter! Varvas med ett par Beckman 9014.
Ursäkta off topic.
Tyvärr köpte jag mina 8111 en 1 storlek för små...så jag hade ett helvete ett par år, men nu är dom grymma! Varvar mina 8111 med ett par 8114, bara en 1/2 storlek för små . Bägge paren tillhör mina EDC-boots. Älskar dem! (Ursäkta boots-snacket här i CWC-tråden). Grattis till bra köp, glöm inte underhålla bootsen
Finns/fanns väl en eller ett par bland forummedlemmarna. Kommer ju utan fejklumen snart, fast förmodligen med samma larviga prislapp.Ingen som har klämt på deras reissue? Faux patina osv men ändå jefligt cool.
Ja. 25 papp känns mycket i sammanhanget.Finns/fanns väl en eller ett par bland forummedlemmarna. Kommer ju utan fejklumen snart, fast förmodligen med samma larviga prislapp.
@Jaggis har ägt denIngen som har klämt på deras reissue? Faux patina osv men ändå jefligt cool.
Ingen som har klämt på deras reissue? Faux patina osv men ändå jefligt cool.
Bra skrivet! Tack för att du delade med dig.Har skrivit lite om vad jag tyckte:
http://flippersdiary.blogspot.se/2017/10/no-385-cwc-1980-reissue-diver.html
@Oscar900218 är den som äger den nu btw. Han kanske kan ge input.
För mig var kärleken intensiv och faktiskt betydligt mer långvarig än med många andra klockor. Förutom priset har jag inget negativt att säga.
Ingen som har klämt på deras reissue? Faux patina osv men ändå jefligt cool.
Är den 42 eller mindre? Stort tack för dina intryckJag äger en sådan och jag är nöjd.Jag kan börja med att säga att klockans storlek tilltalar mig och att den är sann till originalet. Sen får väl folk tycka vad dem vill om fejkpatinan
men personligen så gillar jag det. Dock kan jag tycka det är lite märkligt att de satte ett t på tavlan när det inte är tritium. Men jämfört med många andra märken jag haft genom åren så är nog denna en av mina absoluta favoriter. Skulle du gå i tankar att skaffa en och vill ha en input så får vi försöka ordna en träff
Den är 40mm och 45 inkl krona men bärs nättÄr den 42 eller mindre? Stort tack för dina intryck
Riktigt härlig bild!Postar min lilla favorit här
Tack så nöjd med klockan!Riktigt härlig bild!
Den blev riktigt bra. Hoppas jag kan lägga vantarna på en sådan framöverGalet nöjd!
Sannerligen en riktigt lyckad modell detta @Jaggis Fantastiskt väl avvägd. Tactical diver!
Lets go Tactical