Grymt stilig blev den.Galet nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt stilig blev den.Galet nöjd!
Grymt stilig blev den.
Har ni moddat eller är den standard modell? Ref? Ser riktigt trevlig ut.Tack Jens! För mig är den helt perfekt. Precis så som JAG vill ha den. Kul också att det finns några till som också gillar stuket
Grymt coolGalet nöjd!
Riktigt riktigt bra!Galet nöjd!
Tyvärr är de 20st som tillverkats redan sålda. Mycket limiterad utgåva.Riktigt riktigt bra!
Grattis till ett väldigt lyckat projekt.
Hade jag inte nyss köpt en cwc hade jag klippt en direkt
Oj, var de så limiterade. Kanske får bli en moddning då.... En hommage....Tyvärr är de 20st som tillverkats redan sålda. Mycket limiterad utgåva.
Har ni moddat eller är den standard modell? Ref? Ser riktigt trevlig ut.
Du borde ta fram en limiterad i 18K, då kan även OG’s som @Affe hoppa på CWC-tåget.
Är du också en ”tactical diver”?Hoppas min destro kommer med posten idag.........
Yepp.....desk diver....Är du också en ”tactical diver”?
Influensa blir första utmaningen för nr 12. Tack @Jaggis för att jag fick möjligheten. Första intrycket, tactical.
Det lovar jag. Yttre tjänst i norra förorternaKrya! Men sen hoppas jag du bjuder den på riktig action
Destro på odestro är inget problem......var lite orolig för kombon.....men no worries...
Tack # @Jaggis #
Plikterna sköts, i övrigt slår vi runt...
Har tyvärr inget sådant band men kollaNågon som har ett extra band som är grönt med en gul rand att sälja? Är ute efter ett till min pojkvän då han har en Cwc klocka! bifogar bild
tacksam för svar
Då är vi två...Jag vill också ha! Fan att jag upptäckte för sent!
Fan om man inte skulle bita ihop och köpa en sådan. Perfekta sommar och badklockan.Solig morgon i Göteborg så det är värd en dubbelpost
Ja den är riktigt fin den därFan om man inte skulle bita ihop och köpa en sådan. Perfekta sommar och badklockan.