Se där! Den är cool men jag tänkte mer på en icke-issued så att man får ner priset en aning
Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där! Den är cool men jag tänkte mer på en icke-issued så att man får ner priset en aning
Vaffan sålde jag min för? Jag är nog lite skev i pallet jag.Cwc på dagstur
Jag har tänkt många gånger att jag ska sälja den , men sen kommer jag på att dom är så jäkla svåra att hitta igen, så jag låter den ligga i lådan ett tag tills jag blir sugen igen!Vaffan sålde jag min för? Jag är nog lite skev i pallet jag.
Bra plan!Jag har tänkt många gånger att jag ska sälja den , men sen kommer jag på att dom är så jäkla svåra att hitta igen, så jag låter den ligga i lådan ett tag tills jag blir sugen igen!
Jag har ingen särskild koll på dessa dykare. Är de så svåra att få tag på? Är det någon särskild ni menar då, tex issued bla bla osv.Jag har tänkt många gånger att jag ska sälja den , men sen kommer jag på att dom är så jäkla svåra att hitta igen, så jag låter den ligga i lådan ett tag tills jag blir sugen igen!
Vad står sbs och rn för? Jag behöver lära mig en del här märker jag ..Bra plan!
Hade jag inte haft SBS:en också så hade jag klickat hem en ny RN.
Jag har ingen särskild koll på dessa dykare. Är de så svåra att få tag på? Är det någon särskild ni menar då, tex issued bla bla osv.
Vad står sbs och rn för? Jag behöver lära mig en del här märker jag ..
Tack. Lite bättre koll nu!Svåra i den mån att dom sällan dyker upp begagnade! Nya går dom ju alltid att köpa.
RN = royal navy diver
SBS = den svarta i pvd, special boat service. Typ Navy seals I england eller något. Är inte superinsatt i militärklassifikationer.
Tror jag skrollade förbi en RN på Gripenbro.se för ett tag sen. .Svåra i den mån att dom sällan dyker upp begagnade! Nya går dom ju alltid att köpa.
RN = royal navy diver
SBS = den svarta i pvd, special boat service. Typ Navy seals I england eller något. Är inte superinsatt i militärklassifikationer.
Tror den har legat på KS innan. Tycker dock att cwc ska vara quartz. Hade gärna haft en sbs istället dock. Älskar ju datum .Tror jag skrollade förbi en RN på Gripenbro.se för ett tag sen. .
Så den har (kanske) legat på KS... Varför tycker du CWC ska vara quartz eg? Användes inte både automat och quartz i krig när det begav sig?Tror den har legat på KS innan. Tycker dock att cwc ska vara quartz. Hade gärna haft en sbs istället dock. Älskar ju datum .
Kanske är en personlig preferens. Men quartz är ju stryktåligare och det är ju framförallt mer bekvämt. Jag tror batteriet håller i 5 år eller något. På min RN utan datum så har jag ju inte behövt ställa om tiden på 2 år.Så den har (kanske) legat på KS... Varför tycker du CWC ska vara quartz eg? Användes inte både automat och quartz i krig när det begav sig?
PS min G10 är ju quartz och jag är verkligen helnöjd med den ... Trodde jag inte att jag skulle bli, jag som gillar automatare mest.
Okej tack för input.Kanske är en personlig preferens. Men quartz är ju stryktåligare och det är ju framförallt mer bekvämt. Jag tror batteriet håller i 5 år eller något. På min RN som inte ens har datum har jag ju inte behövt ställa om den på 2 år.
Spa-dag.
Ser bra ut om man inte zoomar in på loggan! Blå lime?
Edit: skakigt värre såg jag nu.
Man får stå en bit ifrån och kisa! Vad är blå lime för något?Ser bra ut om man inte zoomar in på loggan! Blå lime?
Skyller på rättstavningen som inte fungerar tillfredsställande pga ny mobil. Blå lume skulle det stå följt av frågetecken.Man får stå en bit ifrån och kisa! Vad är blå lime för något?
Ah! Det är den vanliga CWC-Luminovan laddad med en uv-lampa.Skyller på rättstavningen som inte fungerar tillfredsställande pga ny mobil. Blå lume skulle det stå följt av frågetecken.
Hm. Det har jag aldrig tänkt på. Köpte den på forumet av @finnirgens Kanske han vet?Ovanligt bred och stubbig minutvisare på den där. Hur kommer det sig? Eftermonterat själv?