Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken får mest handledstid?
Roterar alla, kanske SBS:en.Vilken får mest handledstid?
Vilken size är det på CWC dykare? 40mm? Hur upplever man dem storleksmässigt jämfört med tex en femsiffrig Rolex sub?Roterar alla, kanske SBS:en.
41 mm utan och 45 med krona. Har för mig att den är 11 mm hög. Bygger mer med nato såklart. Upplever de ungefär lika. Lite lägre och bekvämare, men det är jag det.Vilken size är det på CWC dykare? 40mm? Hur upplever man dem storleksmässigt jämfört med tex en femsiffrig Rolex sub?
Min mk2a är bra. Tight vridring. Lite svårt att få grepp om, men det gäller väl alla cwc dykare.Hur är vridningen på era mkII divers? Hade en 2012’a utan stafirglas där jag tyckte vridningen var lite B.. glappade osv. Sugen på en MKII med safir eeeeeller en GS sapphire. Svårt det här.
Vart hittar jag detta? Har letat överallt efter ett single pass med pvd.Kan varmt rekommendera single pass straps om man som jag ledsnade på all hardware och bulkiga känslan. Här med Bond nato (remmen medvetet förskjuten för att ha absolut noll metall mot laptop:en när man jobbar).
Tight och snärtig! Precis som man vill ha den.Hur är vridningen på era mkII divers? Hade en 2012’a utan stafirglas där jag tyckte vridningen var lite B.. glappade osv. Sugen på en MKII med safir eeeeeller en GS sapphire. Svårt det här.
Watchbandcentral.comVart hittar jag detta? Har letat överallt efter ett single pass med pvd.
Hur är vridningen på era mkII divers? Hade en 2012’a utan stafirglas där jag tyckte vridningen var lite B.. glappade osv. Sugen på en MKII med safir eeeeeller en GS sapphire. Svårt det här.
Grymt tack, skall genast kolla.Watchbandcentral.com
Verkar inte finnas en sida som heter så, menar du watch-band-center.com?Watchbandcentral.com
Ursäkta spam, jag hittade det. https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p28058h2089s2268-Watch-strap-Vintage-.htmlWatchbandcentral.com
Mums, både klockan och bilden
Tackar! Den är bra. Märks inte av så mycket.Mums, både klockan och bilden
Nej precis, jag hade en för ett tag sedan. Ångrar att jag sålde den...Tackar! Den är bra. Märks inte av så mycket.
Med tanke på hur många som har dom här på forumet så är det konstigt att dom dyker upp så sällan.Nej precis, jag hade en för ett tag sedan. Ångrar att jag sålde den...
Det var en likadan som din fast med T-tavlan. Hittar inga sådana här på KS för försäljning längre :/
Och de som har dem gillar väl dem så mycket att de stannar!Med tanke på hur många som har dom så dyker dom upp väldigt sällan.
Är det med T-tavlan?Finns ju två RN quarzare på säljforumet i detta nu.